اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد خبر داد

3 مترمربع فضای سبز برای هر نفر در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد گفت: با 3.2 مترمربع فضای سبز برای هر نفر، خلیل‌آباد بالاترین سرانه فضای سبز را در بین شهرهای استان خراسان‌رضوی دارد.

3 مترمربع فضای سبز برای هر نفر در خلیل‌آباد

حسن صداقتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌‌‌آباد اظهار داشت: وجود پارک جنگلی 20 هکتاری در محدود خدمات شهری و دیگر فضاهای سبز داخل شهری سبب شده است شهر خلیل‌آباد از بالاترین سرانه فضای سبز در بین شهرهای استان خراسان‌رضوی برخوردار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد ادامه داد: کمیسیون فضای سبز و زیباسازی شورای شهر به‌ طور مستمر بحث زیباسازی و ارائه خدمات رفاهی را در برنامه خود دارد.

وی به فعالیت 6 کمیسیون شورای شهر شامل کمیسیون عمران و توسعه شهری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، بهداشت، حمل و نقل درون شهری، کمیسیون بانوان و کمیسیون فضای سبز اشاره کرد و افزود: شوراها به عنوان منتخبان مردم، حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

صداقتی با اعلام اینکه بودجه امسال شهرداری خلیل‌آباد یک میلیارد و 800 میلیون تومان است، گفت: این اعتبار صرف فعالیت‌های عمرانی و جاری می‌شود و شهرداری در دوره جدید خود نگاه عمیقی را به توسعه شهری دارد.

وی تعریض خیابان امام خمینی(ره) در خلیل‌آباد که پس از 30 سال توسط شهرداری آغاز شده است را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهروندان باید به منظور تبادل نظر و مشورت دادن با شهرداری همکاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد افزود: هر چه همکاری شهروندان با شورا و شهرداری بیشتر باشد، ارائه خدمات سهل‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول