اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خبر داد

ایجاد فضای سبز در دو طرف جاده تهران ـ مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ایجاد فضای سبز در دو طرف جاده تهران ـ مشهد با همکاری وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

ایجاد فضای سبز در دو طرف جاده تهران ـ مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد امروز اظهار داشت: ایجاد ردیف مستقل حفاظت خاک و آبخیزداری به منظور توسعه باغات دیم در اراضی شیب‏دار استان سمنان انجام شده است.

وی از پایدار شدن اعتبار جنگل‏داری و جنگل بحرانی فرسایش بادی، ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات به منظور اخذ اسناد اراضی ملی و خصوصی، ایجاد فضای سبز در دو طرف جاده تهران ـ‌ مشهد با همکاری وزارت راه و شهرسازی به عنوان مصوبه‏های دور دوم سفر هیئت دولت به استان سمنان خبر داد.

میرعماد افزود: دولت در دور دوم سفر به استان سمنان ،در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در نظر گرفته بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: خوش‌بختانه همه مصوبات سفرهای دور اول و دوم هیئت دولت در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، 100 درصد اجرایی شد.

میرعماد تصریح کرد: تعهدات سال نخست مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت نیز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: با اجرای این طرح‏ها، علاوه بر افزایش پوشش گیاهی استان و جلوگیری از روند رو به رشد بیابان‏زایی، گام مؤثری در کنترل سیل، فرسایش و تغذیه مصنوعی دشت‏های استان سمنان برداشته شده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول