اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

22 درصد اشتغال خراسان‌رضوی در حوزه کشاورزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: 22 درصد اشتغال استان در حوزه کشاورزی است و این بخش در استان خراسان‌رضوی سهم قابل توجهی از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

22 درصد اشتغال خراسان‌رضوی در حوزه کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران سیدعلی حسینی صبح امروز در جمع مسئولان و کشاورزان چناران گفت: اعتبارات کشاورزی باید متناسب با ظرفیت‌های موجود باشد که اکنون این اعتبارات متناسب با حوزه کشاورزی نمی‌باشد.

وی افزود: تولید انبوه محصولات کشاورزی بی‌نیازی کشور را به دنبال دارد و بی‌نیازی سبب امنیت غذایی می‌شود و با توجه به ‌عنوان سال جاری، امسال بیشترین خطاب مقام معظم رهبری به کشاورزان است.

وی ادامه داد: امسال کشاورزان در بحث کود شیمیایی با مشکلاتی رو به ‌رو شدند که این مشکل از مشکلات کشوری در حوزه کشاورزی بود.

فرماندار شهرستان چناران در ارتباط با تامین آب مورد نیاز برای آبیاری کشاورزی گفت: در شهرستان چناران 9 رودخانه دائمی وجود دارد که با این ظرفیت می‌توان باغ‌های خورده‌مالکان را آبیاری قطره‌ای کرد.

وی افزود: سرانه تولید محصولات کشاورزی در شهرستان چناران هفت تن است که این توفیق بزرگی است که نصیب شهرستان چناران شده است.

فرماندار شهرستان چناران تصریح کرد: در طرح توسعه کشاورزی چناران جایگاه ویژه‌ای دارد و با همت و همکاری همه آحاد جامعه این جایگاه را می‌توان ارتقا داد.

حسینی گفت: همه بهره‌برداران کشاورزی نمونه هستند زیرا آنان برای خودکفایی تلاش و خدمت می‌کنند.

وی در پایان از خبرنگاران خواست تا ظرفیت‌های شهرستان به ویژه حوزه کشاورزی را انعکاس دهند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول