اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد یاسوج انجام می‌شود؛

برگزاری همایش ملی بنگاه‌های زودبازده در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج گفت: همه صاحب‌نظران، اساتید دانشجویان و بازاریان برای تاثیر بیشتر این همایش بر وضعیت اشتغال و تولید کهگیلویه و بویراحمد در این همایش مشارکت کنند.

برگزاری همایش ملی بنگاه‌های زودبازده در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همایش ملی بنگاههای زودبازده، تولید و اشتغال با همکاری دانشگاه آزاد واحدهای بوشهر، گچساران، دهدشت، پرند، لامرد، دهاقان، کرمانشاه و نی‌ریز در تاریخ هفدهم و هیجدهم آبان ماه سال جاری در واحد یاسوج برگزار می‌شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد یاسوج در جمع خبرنگاران، مهلت ارسال مقالات به این همایش ملی را بیستم مهرماه سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: محورهای این همایش در خصوص جهاد اقتصادی و بنگاه‌های زودبازده بوده که در طول اجرای آن بنگاه‌های زودبازده و ارزش افزوده، شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بنگاه‌های زودبازده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
علی محمودی عوامل مؤثر بر موفقیت بنگاه‌های زود بازده و مشاغل خانگی را از دیگر محورهای برگزاری همایش ملی بنگاه‌های زودبازده خواند و گفت: بدون شک برگزاری چنین همایش‌هایی نقش موثری در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال خواهد داشت.
 معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد یاسوج با تشریح اهداف کلی این همایش ابراز داشت: اشتغال و درآمد بحث روز جامعه و مطالبه اصلی جامعه است و این همایش در این راستا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در دنیای جدید اقتصادی حاکم بر جهان، وجود شغل‌های دولتی جوابگوی این حجم عظیم نیروی کار نیست که یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه می‌تواند بنگاه‌های زودبازده باشد. 
محمودی گفت: برگزاری این همایش می‌تواند زوایای پنهان و آشکار این بحث بزرگ اقتصادی را روشن کرده و لزوم تداوم اجرا و یا توقف آن را مشخص کند.
وی از همه صاحب‌نظران، اساتید دانشجویان و بازاریان خواست تا برای تاثیر بیشتر این همایش بر وضعیت اشتغال و تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش مشارکت کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج خاطرنشان کرد: پژوهشگران علاقمند در این زمینه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی دانشگاه آزاد واحد یاسوج www.iauyasooj.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول