اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار خبر داد

ایجاد 44 هزار شغل جدید توسط کارآفرینان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال 25 هزار و 762 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر نام‌نویسی کرده‌ و 44 هزار شغل جدید ایجاد کرده‌اند.

ایجاد 44 هزار شغل جدید توسط کارآفرینان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر کاوه اشتهاردی پیش از ظهر امروز در آیین امتنان از کارآفرینان برتر استان بوشهر اظهار داشت: امسال 25 هزار و 762 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر در سراسر کشور نام‌نویسی کرده که به واسطه ایجاد کسب و کار جدید 44 هزار شغل جدید ایجاد کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه 42 درصد کارآفرینانی که در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند زیر 35 سال سن داشته‌اند تصریح کرد: تعداد کارآفرینانی که در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر شرکت کرده‌اند 78 درصد رشد داشته است.

اشتهاردی ادامه داد: بسیاری از کارآفرینان فعالیت خود را در قالب شرکت‌های کوچک و متوسط انجام می‌دهند و سهم بسزایی در ایجاد اشتغال داشته و نسبت به شرکت‌های بزرگ انعطاف‌پذیرتر هستند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش کارآفرینان موجب افزایش نوآوری، ارتقای سطح فناوری، تولید دانش فنی، تولید و توزیع درآمد در جامعه و افزایش ثروت ملی می‌شود.

وی بیان کرد: توجه به خیرین کارآفرین از اولویت‌های این معاونت است و به دنبال این هستیم که در اکثر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی از ظرفیت این قشر بهره ببریم.

اشتهاردی تاکید کرد: تشکیل بانک مطالعات کارآفرینان و ایده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است و بهترین راه برای تحقق فرهنگ کارآفرینی و عرصه کار، استفاده از توان کارآفرینان است.

وی خاطر نشان کرد: کارآفرینان به‌ عنوان نیروی خلاق و مستعد نیازهای جامعه را به منظور اقدام برای رفع آنها رصد می‌کنند و با جان و دل به سمت خطرات و مسئولیت‌ها می‌روند و از تغییر شرایط و شرایط جدید واهمه‌ای ندارند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وجود کارآفرینان برای هر جامعه‌ای مانند نیازهای اولیه است، کارآفرین توجه خود را به اشتغال افراد بیکار معطوف می‌کند و می‌کوشد با ارتقای سطح مهارت و انگیزه کارکنان کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا دهد.

اشتهاردی افزود: با توجه به اینکه امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید با فراهم کردن ساز و کارهای لازم و بهره‌مندی هر چه بیشتر از توان و ظرفیت کارآفرینان زمینه تحقق کامل این شعار را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول