اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته مبارزه با مواد مخدر

4 تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی امحا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌رضوی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر، 4 تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی امحا می‌شود.

4 تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی امحا می‌شود

ماشاءالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ظهر امروز در مشهد اظهار کرد: نخستین روز هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان ارزش‌های معنوی باورهای دینی و مقابله با اعتیاد است.

صادقی ادامه داد: برنامه‌های این روز توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با همکاری شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، هم‌چنین بهمن‌ امیری‌مقدم پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی می‌پردازد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی گفت: تمامی روزهای هفته دارای شعار خاص است و سازمان‌ها و نهادها مجری برگزاری فعالیت‌ها در روز تعیین شده به برگزاری برنامه‌های خود می‌پردازند.

صادقی ادامه داد: روز شنبه با شعار مسئولیت همگانی عزم ملی و مقابله با اعتیاد است که مجری برگزاری فعالیت‌ها، فرمانداران و روسای شوراهای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها هستند.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی تصریح کرد: سومین روز شعار درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این روز، افتتاح مرکز اجتماع درمان‌مدار شهرستان سبزوار از برنامه‌های ویژه این روز است.

وی ادامه داد: چهارمین روز با شعار سازمان‌های مردم‌نهاد و مقابله با اعتیاد است که توسط ادارات بهزیستی برگزار می‌شود.

صادقی تصریح کرد: در پنجمین روز با شعار کاهش عرضه مواد مخدر و روان‌گردان و مقابله با اعتیاد توسط شورای هماهنگی و نیروی انتظامی در مراسمی نمادین امحای 4 تن مواد مخدر و تقدیر از فعالان حوزه اعتیاد و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد.

وی گفت: شعار ششمین روز قانون دستگاه قضایی و مقابله با اعتیاد توسط اداره‌کل دادگستری است و در آخرین روز شعار تحکیم بنیان خانواده ورزش تفریحات سالم و مقابله با اعتیاد که توسط اداره‌کل ورزش و جوانان اجرا می‌شود برنامه‌های آموزشی با تاکید بر مهارت‌های زندگی و فرزندپروری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول