اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

کار فرهنگی اثرگذار با حرکت‌های کلیشه‌ای ممکن نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه در موضوعات فرهنگی باید نگاه تخصصی حاکم شود، گفت: با حرکت‌های کلیشه‌ای نمی‌توان کار فرهنگی اثرگذار انجام داد.

کار فرهنگی اثرگذار با حرکت‌های کلیشه‌ای ممکن نیست

علی‌اصغر عصارنیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شهرداری‌ها در تمام شهرها، در دو حیطه مسائل تخصصی مانند ترافیک، ایمنی، حفظ اموال عمومی و مشارکت شهروندان و هم‌چنین موضوعات فرهنگی فعال هستند و شهر مشهد به ‌دلیل وجود مضجع شریف امام هشتم، از این لحاظ دارای جایگاه ویژه‌ای است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: در زمینه فرهنگی، برخی از اقدامات فرهنگی دچار کلیشه شده‌اند و اثرگذاری خود را از دست داده‌اند و باید در این زمینه نوعی نگاه تخصصی حاکم شود، زیرا با نگاه عمومی، نمی‌توانیم اهداف فرهنگی را به‌ خوبی برآورده کنیم.

عصارنیا بیان کرد: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، با این رویکرد فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و در زمینه آموزش‌های شهروندی، دفاع مقدس، سلامت، حجاب شهروندان و هم‌چنین رسانه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به طرح خادمین شهر بهشت یادآور شد: 50 هزار نوجوان مشهدی در این طرح حاضر هستند و سالمندان مشهد را در زیارت امام رضا(ع) کمک می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: فاز دوم بوستان زیارت نیز در حال طراحی است و به ‌زودی وارد مرحله اجرا خواهد شد.

وی در خصوص فرهنگسرای بهشت نیز گفت: در حال برنامه‌ریزی برای گسترش اقدامات این فرهنگسرا هستیم و به ‌زودی یک ساختمان جدید به مجموعه فرهنگسرای بهشت اضافه خواهد شد و سرای مفاخر نیز در این فرهنگسرا گسترش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در خاتمه یادآور شد: در تمام فرهنگسراهای موجود در سطح شهر مشهد، کار فرهنگی در اولویت می‌باشد و البته قرار است غرفه‌های مربوط به فروش کتاب نیز در این فرهنگسراها ایجاد شود، اما این امر شاخص تجاری ندارد و تنها یک فعالیت جانبی در این فرهنگسراها است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول