اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلمکان:

تولیدکننده برای به ثمر رساندن سرمایه به سمت مشارکت عمومی پیش رود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلمکان گفت: یک تولیدکننده خوب از منظر آموزه‌های دینی باید علاوه بر خدامداری، صداقت در تولید و تحمل و صبوری، در به ثمر رساندن سرمایه به سمت همگانی‌ شدن و مشارکت عمومی هم پیش رود.

تولیدکننده برای به ثمر رساندن سرمایه به سمت مشارکت عمومی پیش رود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام احمد منصوری عصر امروز در جمع مردم شهر گلمکان در مسجد این شهر با توجه به سفر اخیر هیئت ‌دولت به چناران و در ارتباط با عزم دولت در راستای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: زمانی در جامعه تحول بنیادی ایجاد می‌شود که عموم مردم خواستار برون رفت از نابسامانی باشند که این تحول اساسی در اندیشه سیاسی کشور ما در 33 سال پیش با رهبری امام راحل انجام پذیرفت و اکنون هم این انقلاب اقتصادی با حمایت ولی‌فقیه زمان در حال گسترش است.

وی با اشاره به نقش مسئولان و دولت‌مداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نهادینه‌ کردن حمایت از تولید ملی در جامعه گفت: در این راه لازم است برنامه‌های بلندمدت را از همین امسال به مرحله اجرا گذاشته در سنوات آینده هم پشتیبان تولیدکنندگان داخلی باشند و در این راه به همه تولیدکنندگان به‌ ویژه تولیدکنندگان کوچک هم توجه ویژه کنند.

امام جمعه گلمکان با اشاره به سفر اخیر ریاست‌ جمهوری به خراسان‌رضوی و شهرستان چناران مصوبات این سفر را برای شهرستان بسیار امیدوارانه ارزیابی کرد و گفت: لازم است در جامعه به نوعی عمل کنیم و مصوبات را اجرا کنیم که اعتماد به نفس در آحاد ملت ما ایجاد شود تا به پیشرفت واقعی و توسعه پایدار نایل شویم.

منصوری تصریح کرد: حد اعلای کمال شناخت راه و رسم خدایی زیستن، مقاومت در برابر نارسایی‌ها و مشکلات زندگی و مدیریت اقتصادی در زندگی است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول