اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

ثبت‌نام 6 هزار بسیجی در طرح نشاط و تعالی شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر از ثبت‌نام 6 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: این طرح در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

ثبت‌نام 6 هزار بسیجی در طرح نشاط و تعالی شوشتر

حسن مجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری در طرح نشاط و تعالی شهرستان شوشتر بیش از 6 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در روزهای آتی نیز آمار ثبت نامی‌ها افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ماه‌ها قبل در سپاه ناحیه شوشتر در حال اجراست، تأکید کرد: جلسات توجیهی برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت از هفته‌های پیش برگزار شده و پایگاه‌ها فرآینده ثبت‌نام را نیز شروع کرده‌اند.

مجدی افزود: در سال گذشته طرح نشاط و تعالی با کیفیت بسیار خوب در شوشتر اجرا شد و در سال‌جاری نیز در تلاش هستیم تا این طرح در 12 پایگاه مقاومت شوشتر برگزار شود.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از مردم و جوانان شوشتری در این طرح شرکت کردند و آمارهای در نظر گرفته شده برای جامعه هدف در سال‌جاری بیشتر این تعداد است و تا کنون 6 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج شوشتر تأکید کرد: طرح نشاط و تعالی هر ساله به مدت دو ماه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، پر کردن اوقات فراغت نیروهای بسیجی و مردمی است.

مجدی افزود: تلاش خواهیم کرد تا این طرح در سال‌جاری با رویکردی جدید و از نظر آموزه‌های ارائه شده بسیار متحول شده باشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه شوشتر تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با ایجاد برنامه‌های مبتذل در ماهواره‌ها و انواع برنامه غیر اخلاقی سعی در انحراف جوانان و نوجوانان ایرانی دارند.

مجدی با اشاره به اینکه حوزه های مقاومت برنامه‌های خود را در زمینه‌های هنری، فرهنگی، تفریحی و با اردوهای متنوع درون استانی و برون استانی برگزار می‌کند، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای آگاهی سطح جوانان منطقه برای پیشبرد اهداف اسلامی و اجتماعیشان است.

وی همچنین عنوان کرد: این ناحیه به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع، مطلوب و شایسته‌ای می‌کند.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرستان شوشتر با بیان گوشه‌ای از برنامه‌های فوق خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، جشنواره‌های قرآنی، لیالی قدر، جلسات ختم قرآن و همچنین مراسم‌هایی به مناسبت اعیاد و ... از جمله برنامه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول