اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن محمودآباد خبر داد

اختصاص بودجه 4.5 میلیاردی برای طرح هادی در محمودآباد

خبرگزاری فارس : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد از اختصاص 4.5 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی پنج روستای محمودآباد در سال جاری خبر داد.

اختصاص بودجه 4.5 میلیاردی برای طرح هادی در محمودآباد

کوروش رمضان‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در شهرستان محمودآباد بیان داشت: در راستای اجرای ماده 180 قانون برای اجرای طرح هادی در پنج روستای محمودآباد این طرح سال جاری اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این روستاها شامل زنگی کلا، حاجی کلا، معلم کلا، خوردونکلا و ترسیاب است که اعتباری به میزان 450 میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند.

رمضان‌تبار افزود: این اعتبار برای زیباسازی، آسفالت، مبلمان روستایی، پیاده‌روسازی، جدول کاری و ساخت جوی آب صرف می‌شود تا رضایت‌مندی روستاییان را دربرداشته باشد.

وی مهم‌ترین فواید اجرای این طرح را مهاجرت معکوس از شهر به روستا عنوان و خاطرنشان کرد: مهیا کردن امکانات مناسب و زیباسازی باعث می‌شود که رغبت و تمایل بیشتری برای ماندن روستاییان و همچنین مهاجرت شهرنشینان به روستاهای دارای امکانات ایجاد شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد در پایان اذعان داشت: اجرای طرح هادی باعث تغییر و تحول فضای داخلی و اصلاح شبکه معابر و چشم‌انداز بسیار زیبای روستاها می‌شود و باید در اجرای این طرح نهایت دقت را به کار گیریم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول