اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

استخدام 2 هزار نفر در اداره‌های گیلان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان از صدور مجوز استخدام 2 هزار نفر در اداره‌ها در سال 91 در این استان خبر داد.

استخدام 2 هزار نفر در اداره‌های گیلان

خسرو صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در مرحله ثبت‌نام افراد برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان هستیم اظهار کرد: مجوزها برای مرکز استان و شهر رشت نیست و تنها استخدام افراد در شهرستان‌ها، مناطق کمتر توسعه یافته و بخش‌ها انجام می‌شود.

وی از صدور مجوز استخدام تعداد دو هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی در سال 91 در گیلان خبر داد و افزود: پست‌های بلاتصدی مرکز استان را می‌توان به اداره‌های شهرستان‌ها منتقل کرد تا مردم بتوانند به‌راحتی خدمات را از شهرستان‌ها دریافت کنند.

صادقی در ادامه به نخستین سفر شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به شفت اشاره کرد و گفت: اداره‌های شفت از حیث نیروی انسانی و مکان مشکل دارند ضمن اینکه بعضی از اداره‌ها هنوز در این شهرستان مستقر نشده‌اند.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته، ابراز کرد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته موجب تحول اداری و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

وی بعضی از اداره‌های شفت را به صورت اسمی عنوان کرد و گفت: اداره‌های سازمان انتقال خون، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره زندان‌ها، اوقاف و امور خیریه، فنی و حرفه‌ای، شیلات و حمل نقل در شفت مستقر نیستند.

صادقی با اشاره به استقرار 10 اداره در نیمه نخست سال جاری در شفت، خاطرنشان کرد: طبق بند "ط" ماده 29 قانون مدیریت خدمات کشوری برای شهرهای زیر 70 هزار نفر جمعیت و بخش‌های زیر سه هزار نفر می‌توان مجتمع‌های اداری را از محل بودجه استانی ایجاد کرد.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار گیلان ایجاد مجتمع‌های اداری را جزو برنامه پنجم توسعه کشور و مورد تاکید دولت دانست و تصریح کرد: ارباب رجوع با متمرکز شدن اداره‌ها سرگردان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌های سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه تا پایان تیرماه سال جاری در شفت مستقر می‌شوند، بیان کرد: بقیه اداره‌ها تا هفته دولت سال جاری در شهرستان شفت مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول