اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان گلستان:

کنترل‎های سازمانی به تنهایی در جلوگیری از جرم مؤثر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: کنترل‌های سازمانی به تنهایی در جلوگیری از جرم مؤثر نیست.

کنترل‎های سازمانی به تنهایی در جلوگیری از جرم مؤثر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‎ عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در جمع رابطین فرهنگی و روابط عمومی دادگستری‎های سراسر استان با تاکید بر جایگاه امور فرهنگی در دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: اجرای برنامه‎های فرهنگی باید در راستای تقویت خودکنترلی کارکنان باشد.

وی با بیان اینکه کنترل‎های سازمانی به تنهایی در جلوگیری از جرم مؤثر نیست افزود: اجرای برنامه‎های فرهنگی با تقویت زیرساخت‎های معنوی، علاوه بر سالم‎سازی محیط اداری و ایجاد آرامش در افراد از وقوع جرم نیز پیشگیری می‎کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از رابطان فرهنگی خواست به این کار به عنوان عبادت بنگرند تا بتوانند فضای معنوی را در محیط کار و بین همکاران ایجاد کنند.

مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این نشست از تلاش رابطان فرهنگی استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات انجام شده در سال گذشته سبب شد واحد فرهنگی استان به عنوان یکی از واحدهای برتر دادگستری‎های کشور شناخته شود.

یوسفعلی عمرانی با بیان مطالبی پیرامون تهاجم فرهنگی بر ضرورت گسترش کارهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: در برنامه اجرایی امسال، نگاه ویژه‎ای به برنامه‎های فرهنگی صورت گرفته است که امیدواریم با کمک و تلاش رابطان فرهنگی به این اهداف دست یابیم.

وی از تجهیز نمازخانه‎های دادگستری‎های استان در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح امکانات مورد نیاز نمازخانه‎ها خریداری و در اختیار حوزه‎های قضایی قرار می‎گیرد.

20 رابط فرهنگی در حوزه‎های قضایی استان فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول