اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

ایران به کانون الهام‌بخشی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: ایران اسلامی با وجود مواجهه با توطئه‌های پی در پی ضمن غلبه بر بحران‌های داخلی و مهار دسیسه‌های خارجی با اقتدار به کانون اصلی الهام‌بخشی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

ایران به کانون الهام‌بخشی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در همایش نظریه بیداری اسلامی در وصیتنامه امام‌خمینی (ره)، بیداری اسلامی را معلول اندیشه‌های امام‌خمینی(ره) و انقلاب ذکر کرد و اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) با رهبری پیامبرگونه خود ورای اندیشه‌های دنیای غرب و شرق با تأسی از اسلام راستین، انقلابی را در ایران رقم زد که پس از گذشت سه دهه آثار و پیامدهای آن روزبه‌روز آشکارتر می‌شود.

وی افزود: امروزه انقلاب ایران نمادی برای تمام ملت‌های آزاده و مسلمان جهان برای رسیدن به عزت حقیقی و رهایی از چنگال ظالمان و مستکبران عالم شده است.

زارع ادامه داد: هر چند غربی‌ها ناتوان از پیش‌بینی موج گسترده بازگشت به اسلام بودند، امام (ره) همواره تاکید داشتند ما به تمام جهان تجربه‌هایمان را صادر می‌کنیم و نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران را بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی به مبارزان راه حق انتقال می‌دهیم و مسلماً محصول صدور این تجربه‌ها جز شکوفه‌های پیروزی و استقلال و پیاده شدن احکام اسلامی برای ملت‌های دربند نیست.

وی به تلاش دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان الگوی ملت‌های منطقه اشاره و یادآور شد: انقلاب اسلامی با وجود مواجهه با توطئه‌های پی در پی ضمن غلبه بر بحران‌های داخلی و مهار دسیسه‌های خارجی با اقتدار به کانون اصلی الهام‌بخشی آزادیخواهان خداجوی و ملل مستضعف جهان تبدیل شده است.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نفوذ و تأثیرات سریع و گسترده آن در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی، دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه سردمداران نظام‌های سیاسی غرب و محافل صهیونیستی و قدرت‌های استکباری را به شدت برانگیخته است و آنها را واداشته تا با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها راه پیشرفت و ترقی ایران را سد کنند.

وی ادامه داد: رفتار کشورهای غربی برای جلوگیری از دستیابی کشورمان به علوم مربوط به دانش هسته‌ای تنها نمونه‌ای از این حقیقت است که خوشبختانه در این عرصه دانشمندان ایران اسلامی با خون‌بهای خود یک قدم پا را عقب نگذاشته و با فضل پروردگار محکم و استوار با شجاعت دانشمندان داخلی در این عرصه به مسیر رشد و تعالی خود ادامه می‌دهند.

زارع همچنین گفت: در چند ماه اخیر نیز اگر 1+5 در شرایط کنونی حاضر به پذیرش مذاکره و پذیرش برنامه هسته‌ای ایران شده ‌است از سر ناچاری و ایستادگی شما ملت غیور ایران اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی اجتماعی نظامی علمی و .... بوده است.

وی اذعان کرد: دشمنان اگر کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ضربه زدن به این ملت پیدا کنند یک لحظه درنگ نخواهند کرد چرا که آنان به خوبی می‌دانند که ضعف و عدم پیشرفت ایران، توقف و شکست جنبش بیداری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول