اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت نیمه شعبان مطرح شد

جشن نیمه شعبان مهم‌ترین مناسبت‌ مذهبی در قم

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه ستاد بزرگداشت نیمه شعبان با بررسی جنبه‌های مختلف فنی و عمرانی‏، مالی، خدماتی و برنامه‌های فرهنگی این مراسم با حضور مسئولین و دست اندارکاران در منطقه پنج شهرداری قم برگزار شد.

جشن نیمه شعبان مهم‌ترین مناسبت‌ مذهبی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری جمکران، شهردار منطقه پنج قم در این خصوص گفت: برگزاری جشن‌های ایام شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت ولی عصر (عج) بزرگ‌ترین و یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در شهر قم است.

وی افزود: به همین دلیل وظایف و فعالیت‌ها به نسبت بزرگ‌تر و سنگین‌تر خواهد بود و می‌طلبد که از قبل در این خصوص برنامه ریزی کرده و وظایف کاملا مشخص شود.

سید جمال حسینی تجربه سال‌های قبل را بسیار با ارزش خواند و گفت: مراسم امسال باید با تکیه بر تجربیات سال‌های قبل و امکانات استانی برنامه ریزی شود.

وی گفت: در این خصوص در شهرداری قم نیز ستادی به همین منظور تشکیل شده است و اطلاعاتی به صورت میدانی و تجربی نیز جمع آوری شده است که در این زمینه می‌توان به موارد ترافیکی، امور گمشدگان، فعالیت‌های خدماتی، مرمت و بازسازی آسفالت، آماده سازی پارکینگ‌های مورد نیاز و ایجاد ستادهای اطلاع رسانی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مسئولین و کارشناسان شهرداری منطقه پنج با بررسی مشکلات و تجربیات سال‌های گذشته به آسیب شناسی کمبودها و ارائه راه حل‌ها، طرح‌ها و ایده‌های جدید پرداخت.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول