اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جمکران عنوان کرد

شناسایی ده‌ها نیاز منطقه جمکران برای نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه جمکران از شناسایی نیازهای این منطقه برای ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: باید با فاصله زمانی بیشتری برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و طرح‌های مورد نظر اجرایی شود.

شناسایی ده‌ها نیاز منطقه جمکران برای نیمه شعبان

حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه جمکران برای آماده‌سازی این منطقه در ایام نیمه شعبان تاکید کرد: در راستای برنامه‌های در نظر گرفته شده 111 وظیفه برای برگزاری هر چه بهتر جشن‌های نیمه شعبان بر عهده شهرداری است.

وی تاکید کرد: باید با فاصله زمانی بیشتری برنامه‌ریزی‌ها دنبال شود تا بتوانیم که طرح‌ها و اقدامات مدنظر را اجرایی کنیم.

شهردار جمکران با تاکید بر اهمیت تشکیل کمیته‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام نیمه شعبان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ها دنبال شود که یک ماه مانده به نیمه شعبان همه کارها به سرانجام رسیده باشد.

وی با اشاره به اینکه نیازهای منطقه ارزیابی و شناسایی شده است تاکید کرد: بازدیدهای میدانی انجام شده و بیش از ده‌ها مورد از نیازها در بخش‌های زیباسازی، فضای سبز و... شناسایی شده است.

حسینی با اشاره به اینکه وظایف واحدهای حمل و نقل و ترافیک، روابط عمومی، آتش‌نشانی، خدمات شهری و... تدوین شده است تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم شرایط مطلوبی را برای پذیرایی از زائران در ایام نیمه شعبان فراهم کنیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول