اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

کلنگ‌زنی آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز و با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و دهیاران بخش مرکزی گچساران کلنگ احداث ساختمان آتش‌نشانی دهستان لیشتر گچساران به زمین زده شد و عملیات اجرایی این ساختمان آغاز شد.

* لزوم اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط دهیاران

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، اظهار کرد: اقدامات مؤثر و بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سال‌های اخیر کتمان‌ناپذیر بوده و ملموس است.

ابراهیم جعفری با اشاره به خدمات ارزنده نظام در بخش‌های مختلف تصریح کرد: باید به این نظام مقدس ببالیم که با رهبری هوشمندانه و دلسوزی مسئولان، خدمات بسیار خوبی در نقاط مختلف به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته انجام گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم بیان عملکردهای نظام برای اقشار مختلف مردم و آگاهی عمومی ابراز داشت: شور و امید در این زمینه سبب ایجاد آینده‌ای روشن برای مردم می‌شود.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات مطلوبی در ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز روستاها انجام شده است.

جعفری بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و روستاها را در تسریع در روند توسعه روستاها مؤثر و لازم عنوان کرد.

وی برطرف‌سازی مشکلات روستاها بر اساس اولویت را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به روستائیان مهم دانست.

* اعتبار اولیه 150 میلیون ریالی برای احداث ساختمان آتش‌نشانی دهستان لیشتر

بخشدار مرکزی گچساران نیز در این آیین یادآور شد: فعالیت‌ها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر در روستاها چشمگیر بوده و شتاب قابل توجهی داشته است.

یحیی ذبیحی با اشاره به رضایتمندی روستاییان از عملکرد دولت افزود: رضایت‌مندی روستائیان از خادمان نظام علاوه بر اجر معنوی سبب دلگرمی و افزایش روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان شده است.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات و عدم نیاز اجرای برخی از پروژه‌های غیر ضروری در سطح روستاها بیان داشت: با توجه به اعتبارات موجود، اولویت‌بندی پروژه‌ها ضروری است.

ذبیحی گفت: آتش‌نشانی دهستان لیشتر در روستای ده‌جلیل و در زمینی به مساحت 300 متر مربع احداث می‌شود.

وی با اشاره به خدمات‌دهی این آتش‌نشانی به روستاهای دهستان لیشتر اعتبار اولیه برای احداث  آتش‌نشانی را 150 میلیون ریال و از محل اعتبارات دهیاری‌های گچساران عنوان کرد.

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار بیشتر برای توسعه این آتش‌نشانی گفت: تکمیل ساختمان آتش‌نشانی دهستان لیشتر در مراحل بعدی نیازمند تأمین اعتبار 100 میلیون ریالی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول