اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

موازی‌کاری‌های دستگاه‌ها در سرمایه‌گذاری نیازمند اصلاح است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: پراکنده‌کار‌ها و موازی‌کاری‌های دستگاه‌های استان در سرمایه‌گذاری نیازمند اصلاح است.

موازی‌کاری‌های دستگاه‌ها در سرمایه‌گذاری نیازمند اصلاح است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در استان نیازمند توجه جدی مسئولان است چرا که استان آذربایجان غربی دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گسترده‌ای است و باید بستر مناسب سرمایه‌گذاری در استان با حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم شود.
وی با بیان اینکه فضای امروز استان نشانگر توجه مدیران به عرصه سرمایه‌گذاری است، افزود: لازم است برای رشد و توسعه استان، مدیران جدی‌تر به مقوله سرمایه‌گذاری توجه کنند و در این مورد جدیت داشته باشند.
دیزج‌نژاد با تأکید بر تقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان گفت: پراکنده‌کاری‌ها و موازی‌کاری‌های سایر دستگاه‌ها در بحث سرمایه‌گذاری نیازمند اصلاح است و باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد و معرفی مرکز سرمایه‌گذاری به عنوان تنها مرجع رسمی، تمرکز ارائه خدمات در مرکز و اطلاع‌رسانی در این زمینه به متولیان امر و مردم ضروری است.
این مسئول اضافه کرد: مباحث مرتبط با اصل 44 در ستاد سرمایه‌گذاری و پنجره واحد که از مدت‌ها قبل مطرح بوده باید اجرایی شود.
وی با اشاره به افزایش فعالیت حوزه سرمایه‌گذاری در ایام دهه فجر گفت: بهره‌برداری، افتتاح و کلنگ‌زنی سبب تشویق سرمایه‌گذاران شده و نیازمند اطلاع‌رسانی در سطح استان است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم تشکیل  کمیته‌های تخصصی در بدنه دستگاه‌های مربوط به موضوعات کشاورزی، گردشگری، صنایع و زیربنایی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه طرح‌های توجیهی اولیه و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان اقدامات لازم را صورت داده و نتیجه را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در راستای درج در فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اطلاع‌رسانی ارسال کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول