اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیلم تاکید کرد

پرهیز از موازی‎کاری در انجام امور فرهنگی

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیلم گفت: تقسیم کار و پرهیز از موازی‎کاری در فعالیت فرهنگی موجب پیشرفت و برنامه‎ریزی بهتر امور می‎شود.

پرهیز از موازی‎کاری در انجام امور فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، حجت‌الاسلام سیدابوالحسین بوشهری صبح امروز در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی مساجد بوشهر اظهار داشت: برای برنامه‎ریزی و پیشرفت در فعالیت‎های فرهنگی و هنری تقسیم کار و پرهیز از موازی‎کاری در نهادهای متولی امور فرهنگی ضروری است.
وی افزود: موازی‎کاری در این حوزه علاوه بر اتلاف وقت و هزینه‌های بالا موجب سردرگمی فعالان و مخاطبان این عرصه می‎شود.
بوشهری یادآور شد: واگذاری تولی‎گری امور فرهنگی به نهاد و یا نهادهایی مشخص با شرح وظایف معین زمینه ارتقای هر چه بهتر و سریع‎تر شاخص‎های این حوزه را فراهم می‎کند.
وی بیان کرد: مساجد از دیرباز مهد پرورش و خلق استعدادهای فرهنگی بوده است بنابراین محتوا و خروجی کار و پرهیز از افراط امور غیر ضروری در فعالیت‎های فرهنگی مساجد باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
امام جمعه دیلم بر انتقال تجربیات کانون‎های موفق و فعال در حوزه فعالیت‎های فرهنگی و هنری به عنوان یک امر بسیار مهم تاکید کرد.
بوشهری ادامه داد: انتقال این تجربیات برای سایر کانون‎های مساجد بسیار مهم و موثر است.
سرپرست دبیرخانه هیئت نظارت و هماهنگی بر کانون‎های مساجد استان بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت فرهنگی استان گفت: بیش از 250 کانون فرهنگی مسجد در استان فعالیت می‎کنند.
علی اکبر مزارعی افزود: از این تعداد 16 کانون به عنوان کانون‌های تخصصی در حال فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: رشد فرهنگی مساجد و فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه در دولت‎های نهم و دهم بیشتر از گذشته بوده است.
سرپرست دبیرخانه هیئت نظارت و هماهنگی بر کانون‎های مساجد استان بوشهر از راه‎اندازی و صدور مجوز خانه‎های دیجیتال در استان خبر داد.
مزارعی اظهار داشت: 12 مرکز دیجیتال در سطح استان در حال شکل‎گیری هستند که با راه‎اندازی این مراکز تا پایان سال شاهد تحول عظیمی در عرصه دیجیتال خواهیم بود.
 مسئول دبیرخانه امور مساجد استان بوشهر خاطر نشان کرد: بهترین راه برای انجام فعالیت فرهنگی استفاده از فضای مساجد است و مسئولان شهرستان باید در امر مناسبت‌های فرهنگی و تقویت کانون‎های مساجد حساسیت و توجه بیشتری داشته باشند. 
 انتهای پیام/صا30/د1000                                 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول