اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر بشرویه خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در بشرویه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر بشرویه از راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در بشرویه خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، عباس جعفرزاده صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی ایستگاه ورزش صبحگاهی پارک شهروند برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که ورزش نقش مهمی در بهداشت و سلامت روان جامعه دارد و همچنین درخواست ساکنان این محله برای راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک شهروند، با همکاری اداره تربیت بدنی و شهرداری بشرویه درصدد ایجاد این ایستگاه هستیم.

وی افزود: با گرم شدن هوا و فرصت مناسب برای ساکنان این محله که اکثرا فرهنگی یا کارمند هستند ضرورت ایجاد این ایستگاه ورزشی احساس می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش، هیئت ورزش‌های همگانی به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی کرده که با استقبال و حضور چشمگیر خانواده‌ها و به ویژه جوانان همراه بوده است.

شهردار بشرویه نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای راه‌اندازی این ایستگاه اذعان داشت: امروزه به علت تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن، جامعه ما از سلامت و بهداشت جسمی و روانی دور می‌شود و این زنگ خطری است که حتما باید به آن توجه شود.

حسن سلیمی افزود: هر چقدر در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم موثر است و باید سعی کنیم تا همه جمعیت را زیرپوشش تربیت ورزشی قرار دهیم تا نیروی بدنی‌ آنها به کار گرفته شده و از لطمه‌هایی که به سلامت جامعه می‌زند فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد: باید با صداقت مردم را از عواقب رکود و یکنواختی آگاه سازیم تا مردم همراه با ورزش با آرامش بیشتری زندگی سالمی داشته باشند.

سلیمی از تجهیز پارک‌های بهارستان، شهروند و کشاورز به وسایل ورزشی و بدنسازی خبر داد و گفت: شهرداری آمادگی خود را برای اطلاع‌رسانی، نصب بنر، تهیه جوایز و امکانات برای راه‌اندازی این ایستگاه ورزشی در پارک شهروند اعلام می‌دارد.

در پایان این جلسه سرپرست اداره تربیت بدنی، رئیس شورای شهر و تعدادی از ساکنان محله این پارک به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول