اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

سهم مردم اصفهان در ورزش صبحگاهی ناچیز است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با وجود علاقه مردم اصفهان به ورزش، سهم آنها در انجام ورزش‌ها همگانی از جمله ورزش صبحگاهی در حد قابل قبولی نیست.

سهم مردم اصفهان در ورزش صبحگاهی ناچیز است
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استانداری اصفهان همواره مشوق ورزش‌های همگانی بوده و هست و به همین دلیل در یک طرح ابتکاری 500 دستگاه دوچرخه از طرف استانداری اصفهان برای توسعه ورزش‌های همگانی بین کارمندان این نهاد به صورت رایگان قرار داده شد.
وی با بیان اینکه اصفهان زمانی به عنوان شهر دوچرخه‌ها شناخته می‌شد، تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی قوی و موثر این مقوله را دوباره در اصفهان پیاده‌سازی کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر خیابان‌های شهر اصفهان به صورت کفی است و شیبی در آن دیده نمی‌شود، تاکید کرد: این موضوع یکی از بهترین ‌شرایط دوچرخه‌سواری را برای مردم این شهر به وجود می‌آورد و باید از این موضوع و سایر مقوله‌های ناب فرهنگی که در استان و شهرستان اصفهان وجود دارد بهترین استفاده مثبت را ببریم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به وضع زندگی مردم اصفهان کرد و گفت: جای خوشحالی است که سطح زندگی همشهریان ما به نحوی افزایش یافته که در برخی منازل شاهد حضور چند دستگاه اتومبیل هستیم ولی نباید فراموش کنیم که استفاده مستمر از این وسایل یک تهدید بسیار جدی برای سلامتی تمام اعضای آن خانواده است.
ذاکر اصفهانی اضافه کرد: به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که هر چه بهتر بتواند توسعه ورزش‌های همگانی را در بین عموم مردم استان و شهرستان اصفهان گسترش دهد و بدون شک از جمله حامیان واقعی این راه‌حل‌ها، استانداری اصفهان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول