اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی مرکز امور بانوان وزارت کشور تاکید کرد

عدم افراط و تفریط بانوان در فعالیت‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی و سیاسی مرکز امور بانوان و خانواده با اشاره به وظایف زنان به‌عنوان عنصر اصلی خانواده گفت: بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و خانوادگی افراط و تفریط نکنند.

عدم افراط و تفریط بانوان در فعالیت‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زهره سادات لاجوردی ظهر امروز در همایش جنبش بیداری اسلامی زنان و خانواده در سنندج اظهار کرد: بانوان باید در هر کاری با برنامه‌ریزی درست و مناسب پیش بروند و از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیزند.

وی افزود: هدایت و تقویت روحی همسر، تربیت صحیح فرزندان از طریق عواطف و حضور فعال در میادین مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی از جمله وظایف زنان به‌عنوان عنصر اصلی خانواده مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: باید بانوان ما باید وظایف و رسالت خود را بشناسند و به آن به نحو مطلوب عمل کنند تا بتوانند نقش اصلی خود را در جامعه ایفا کنند.

مدیر فرهنگی و سیاسی مرکز امور بانوان و خانواده وزارت کشور همچنین با مهم خواندن حفظ ظرفیت حضور اجتماعی زنان در مجموعه ملی بیان کرد: ممتاز بودن نقش زنان در دوران مبارزه و ممتاز بودن نقش زنان در دوران تشکیل نظام دو عامل موثر در اهمیت حفظ ظرفیت حضور اجتماعی زنان است.

لاجوردی تصریح کرد: با توجه به اهمیت وجود زنان و خانواده تاکنون سه نشست مهم با مقام معظم رهبری با عناوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عدالت و زن و خانواده برگزار شده است.

وی گفت: از جمله شاخص‌های مطرح شده در این نشست‌ها تاکید بر پژوهش‌های کاربردی، ضرورت گفتمان‌سازی در عرصه زن و خانواده، پرهیز از قضاوت با معیارهای غربی، پرهیز نخبگان از به دام افتادن در حاشیه‌ها و تولید و پرورش نسل آگاه و بصیر است.

وی با اشاره به اینکه مرکز امور زنان و خانواده وزارت کشور از آغاز دولت نهم شکل گرفت، عنوان کرد: تحکیم بنیان خانواده، ارتقای توانمندی‌های زنان، تقویت و تعمیق باورهای دینی و توجه به سلامت زنان از جمله اهداف این مرکز است.

مدیر فرهنگی و سیاسی مرکز امور بانوان و خانواده وزارت کشور در پایان اضافه کرد: باید با عزم جدی و تلاش همگانی در راستای تحقق اهداف تلاش کنیم و جایگاه زنان را آنطور که باید و شاید در سطح گسترده ترویج کنیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول