اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی بوخوم

بانوان قایقران همدانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: حاصل کار بانوان قایقران استان در مسابقات بین‌المللی بوخوم، کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بود.

بانوان قایقران همدانی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در ادامه مسابقات بین‌المللی آب‌های آرام در بوخوم بانوان قایقران استان توانستند دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

مسابقات بین‌المللی آبهای آرام در حالی دیروز به پایان رسید که قایقرانان کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز دیگر شدند.

بدین ترتیب جمع مدال‌های کشورمان در این رقابت‌ها به شش مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رسید.

هدیه کاظمی در کایاک یک نفره 200 متر، هیوا افضلی و نرگس خدابنده‌لو دو ملی‌پوش استان همدان در کانوی دو نفره 200 و 500 متر موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

در کانوی یک نفره 200 متر هیوا افضلی و نرگس خدابنده‌لو ملی‌پوشان استان به ترتیب موفق شدند مدال نقره و برنز این ماده از مسابقات را کسب کنند.

سامان بقایی نیز در کانوی یک نفره 200 متر مدال برنز دریافت کرد.

در دیگر مسابقات دیروز مهسا آذری و مائده طهماسبی در کایاک دو نفره 500 متر نوجوانان و مینا عبداللهی در کایاک یک نفره 500 متر نوجوانان مقام پنجم را به دست آوردند.

فاطمه خیرخواه در کایاک یک نفره 500 متر جوانان مقام پنجم را به دست آورد و رقیه و انسیه رهرو در کایاک دو نفره 500 متر هفتم و بهناز عبدی‌پور و آناهیتا آقاخان در همین ماده نهم شدند.

در کایاک دو نفره 200 متر نیز آقاخان و عبدی‌پور هشتم و انسیه و رقیه رهرو نهم شدند.

تیم چهار نفره بانوان با ترکیب آناهیتا آقاخان، بهناز عبدی‌پور، انسیه و رقیه رهرو در 500 متر چهارم و در 200 متر پنجم شدند.

در بخش مردان نیز محمدجواد شاهپوری و یاسین نوری در کایاک دو نفره 500 متر مقام چهارم، افشین شعبانی در کایاک یک نفره 200 متر مقام پنجم و تیم چهار نفره مردان در کایاک چهار نفره با ترکیب ماکان غیاثی، محمد ولدی، محمدجواد شاهپوری و یاسین نوری مقام چهارم را به دست آوردند.

بر این اساس قایقرانان جوان کشورمان دیروز 21 خرداد ماه به کار خود در مسابقات بین‌المللی آبهای آرام بوخوم در آلمان پایان دادند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول