اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر خبر داد

تلاش برای ارتقا فرهنگ ایثار در قالب اعزام کاروان‎های راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: تلاش می‎کنیم از طریق اعزام کاروان‎های راهیان نور دانشجویی فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان توسعه و ارتقا دهیم.

تلاش برای ارتقا فرهنگ ایثار در قالب اعزام کاروان‎های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا حسن زاده ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ " بصیرت و فجر بیداری" اظهار داشت: ارتقا و ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس به نسل جوان به ویژه دانشجویان می‎تواند یادآور حماسه‎ها و ایثارگری‎های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باشد.

وی افزود: توسعه، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب اسلامی از اهداف اعزام دانشجویان در قالب کاروان راهیان نور است.

حسن زاده با اشاره به اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور و اجرای دیگر برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: کاروان 200 نفره دانشجویان راهیان نور این مرکز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از تاریخ 17 اسفند 90 به مدت 4 روز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‎شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر از برگزاری 10 میزگرد دانشجویی و کرسی آزاداندیشی در نمایشگاه بزرگ " بصیرت و فجر بیداری"  دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر خبر داد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با مشارکت دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر و همکاری کانون‎ها و انجمن‎های دانشجویی در قالب 16 غرفه دایر شده است.

حسن زاده افزود: این نمایشگاه در 16 بخش با حضور و مشارکت انجمن علمی، انجمن تاریخ، انجمن علوم تربیتی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، اداره کل زندان‎ها و اقدامات تربیتی بوشهر، اداره کل نشر ارزش‎های دفاع مقدس، کانون بیداری و ولایت‎مداری، کتاب فروشی افشین، کانون فرهنگی ازدواج آسان، کانون فرهنگی مهدویت، کانون قرآن و عترت، کانون علمی و کانون مطالعات فکری، فرهنگی و هنری به مدت 15 روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی اظهار داشت: این برنامه با حضور دانشجویان، مسئولان و سخنرانی اساتید مجرب به صورت تخصصی برگزار می‌‌شود و جلسه به صورت گفت‌ و گو و پرسش و پاسخ ادامه می‎یابد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر تصریح کرد: این اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در قالب کرسی‌های آزاداندیشی و در موضوعات مسائل اعتقادی و احکام، تربیت جوانان، نیازمندی‎های حقوقی، بزهکاری اجتماعی، مواد مخدر و روان گردان، جرایم اینترنتی، روانشناسی اجتماعی، روایتگری و ایستادگی، دانشگاه و دانشجو، ولایت و ولایت‎پذیری برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد: برگزاری این سلسله همایش‌ها در راستای فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و موضوع این همایش با توجه به نیاز روز دانشگاه‌ها برگزیده شده است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با مشارکت انجمن‎های علمی و کانون‎های فرهنگی دانشجویی راه‎اندازی شده است، همچنین نرم‎افزارهای فرهنگی و آثار مکتوب معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مجموعه بیانات و تمثال رهبر معظم انقلاب به بازدیدکنندگان عرضه می‎شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر اظهار داشت: بسیج دانشجویی این دانشگاه در اردوی جهادی، کلاس‎های بنیاد مهدویت استان، جشنواره ممتازین و مبتکرین، جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویی در مسابقات حائز مقام‎های برتر در سطح استان و کشور شدند و از جایگاه ویژه‎ای در بین بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان بوشهر برخوردار است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول