اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان:

بروز کمترین حوادث در گلستان در سایه حراست از مرزهاست

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: بروز کمترین وقایع و حوادث در گلستان، در سایه حراست از مرزها و اعمال حاکمیت به وجود آمده است.

بروز کمترین حوادث در گلستان در سایه حراست از مرزهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمود میرفیضی عصر سه‌شنبه در ستاد مرزبانی استان در خصوص مسائل مرزی و عملکرد مرزبانی گلستان اظهار داشت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی با مرزبانی سبب تقویت، تبادل اطلاعات، انجام ماموریت‎ها و استفاده از ظرفیت اقوام استان شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‎ها و مرزها وجود دارد تصریح کرد: خوشبختانه مرزنشینان نیز در مرزها مشارکت فعالی از خود به نمایش گذاشته‎اند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان به خلاصه‎ای از عملکرد جرائم استان اشاره کرد و بیان داشت: در ادامه روند کاهش جرایم از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش 22 درصدی سرقت، کاهش 58 درصدی جرایم مسلحانه در استان گلستان بوده‎ایم.

میرفیضی اضافه کرد: در کاهش سرقت و کشف وقوع نیز 69 درصد کاهش و در زمینه تصادفات 26 درصد کاهش را در گلستان شاهد هستیم.

وی بیان کرد: سعی و تلاش همکاران انتظامی این است که بتوانند در کمترین زمان، مناسب‎ترین پاسخ را به مکاتبات مردم، کاهش جرایم و افزایش کشفیات داشته باشند که این مهم در سایه همکاری مسئولان استان و مردم به دست می‎آید.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان در پایان اظهار داشت: تلاش مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی استان توانسته در کاهش جرایم، ایجاد بستری مناسب و امن در زمینه امنیت اخلاقی بسیار مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول