اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

احساس امنیت در سیستان‌وبلوچستان از خود امنیت بالاتر است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اجتماعی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: ایجاد احساس امنیت در سیستان‌وبلوچستان از خود امنیت بالاتر بوده و این مهم با همت همه مسئولان امکان‌پذیر است.

احساس امنیت در سیستان‌وبلوچستان از خود امنیت بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان‌وبلوچستان، علی ایزدی در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: پلیس برای ایجاد امنیت در دوران متوالی، معیارهایی را برای دستیابی به اهداف خود به کار گرفته و در عصر حاضر که "عصر فرا ارتباط" نامیده می‌شود، پلیس با استفاده از قدرت فکری و توانایی‌های علمی خود در ایجاد امنیت گام بر می‌دارد.

وی افزود: امروز پلیس با تحقق شعار "جهانی بیندیشیم، منطقه‌ای عمل کنیم" در حال نیل به دورانی فراتر از دوران گذشته و تغییر در سیاست‌ها و افکار گذشته است.

سرپرست معاونت اجتماعی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به مباحث امنیتی موجود در استان ادامه داد: خوشبختانه سیستان‌وبلوچستان امروز از امنیت خوبی برخوردار است لذا باید برای ایجاد احساس امنیت در استان که وجودش از خود امنیت بالاتر است نیز اقدام موثری صورت پذیرد که این امر با همت همه مسئولان از جمله رسانه‌های استان امکان‌پذیر است.

ایزدی با تاکید بر تقدم صحت و درستی خبر بر سرعت انتشار آن تصریح کرد: سرعت در کار و تصمیم‌گیری یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین شیوه‌های خبرنگاری است ولی باید این مهم در زمینه بیان واقعیت‌ها و حق‌گویی‌ها استفاده و به کار گرفته شود.

در ادامه این نشست، مدیران مسئول رسانه‌ها به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود برای افزایش تعامل با نیروی انتظامی تاکید کردند.

رئیس خانه مطبوعات سیستان‌وبلوچستان هم در این نشست گفت: متاسفانه برخی از سازمان‌ها با رسانه‌های استان تعامل کمتری دارند، ولی تعامل بین رسانه و نیروی انتظامی استان بسیار قابل قبول و چشمگیر است.

ابوالحسن میری افزود: مسئولان به دنبال ترویج و ایجاد احساس ناامنی در استان نیستند و به این مسئله واقف بوده که در بحث انتشار اخبار و حوادث امنیت و انتظامی باید بیشتر دقت شود.

وی بر همکاری‌های انتظامی استان در بالابردن فرهنگ جامعه در همکاری‌های اداره مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان با مطبوعات استان تاکید کرد و گفت: باید برای هر خبری که نیاز به بحث‌های کارشناسی و مشاوره‌ای دارد، بحث‌های مربوط به آن بیان شود.

در ادامه این نشست برخی از مدیران رسانه‌ها و مطبوعات به بیان برخی از مشکلات موجود در زمینه‌های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول