اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان عنوان کرد

نقش 71 درصدی موتورسواران در حوادث رانندگی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: در تصادفات به وقوع پیوسته هفته گذشته در استان کرمان، موتورسواران 71 درصد نقش داشته‌اند.

نقش 71 درصدی موتورسواران در حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: از‌ 111 فقره تصادف به وقوع پیوسته طی هفته گذشته در استان کرمان، موتورسواران 71 درصد نقش داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در این حوادث چهار نفر کشته و 91 نفر از راکبان و ترکنشینان موتور‌سیکلت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

غفوریان افزود: بیشترین این تصادفات در خیابان‌ها با 54 درصد، بلوارها 23 درصد، تقاطع‌ها 13 درصد و در سایر معابر معادل 10 درصد به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اظهار داشت: بیشترین ساعات وقوع تصادف موتورسیکلت‌سواران بین ساعات هشت تا 12 بوده  که با توجه به روشنی هوا و داشتن میدان دید مناسب برای راکبان موتورسیکلت می‌توان بیشترین علت تصادف آنها را عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانست.

وی استفاده از کلاه‌ایمنی، حفظ سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از مهم‌ترین نکاتی ذکر کرد که باید موتورسواران به آن توجه کامل داشته باشند و در غیر این صورت از تردد آنان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول