اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌شمالی

کمیته تقویت همبستگی و هویت ملی در خراسان‌شمالی فعال شد

خبرگزاری فارس: کمیته تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی در خراسان‌شمالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این ستاد در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

کمیته تقویت همبستگی و هویت ملی در خراسان‌شمالی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست همبستگی ملی را یکی از مسائل مهم نظام اسلامی دانست و گفت: مطالعه و بررسی پیرامون زمینه‌های تقویت همبستگی و هویت ملی و مقابله با واگرایی‌های قومیتی، تعیین شاخص‌ها و بررسی وضعیت جامعه از نظر شرایط همبستگی و هویت ملی و تهیه طرح و آموزش عمومی جریان‌شناسی برای مدیران، معلمان مدارس و ... از راهبردهای اساسی در این کمیته به شمار می‌رود.

حسین ثابت‌قدم‌وحید بزرگ‌کردن اعیاد مذهبی و برگزاری تحلیل اعیاد قربان، غدیر و فطر، تهیه طرح اطلس وضعیت تبلیغ فرق در استان، تعیین روش‌های مناسب و ارائه راهکارهایی برای هماهنگی، حمایت و اجرایی‌شدن برنامه‌ها را از دیگر محورها و راهبردها ذیل کمیته تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی عنوان کرد.

وی برنامه ملی تقویت هویت ملی ایرانی، اسلامی، پیشگیری و مقابله با ترویج فرق، مقابله با واگرایی‌های قومی، توسعه مشارکت‌های اجتماعی مردم و کاهش فاصله‌های طبقاتی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در کمیته تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی نام برد.

اعضای این کمیته در ادامه این نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این کمیته پرداختند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول