اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مرحوم آیت‌اللهی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی (ره) را تسلیت گفت.

مرحوم آیت‌اللهی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله حاج سید عبدالعلی آیت‌ا‌للهی (ره) موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان از فقیهان وارسته‌ای بودند که عمر شریف خویش را در راه تعلیم و تعلم و خدمت شبانه‌روزی به مردم سپری کرد.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان از شخصیت‌های برجسته و از مبارزین با رژیم ستم‌شاهی و مجاهدی خستگی‌ناپذیر برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند. فقدان آن عالم ربانی ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان فارس و به ویژه مردم خطه‌ لارستان است که امید است با ادامه راه ایشان و تبعیت از منویات آن عالم جلیل‌القدر خلأ وجودی ایشان جبران شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آن عالم ربانی را به امام زمان «عجل‌الله تعالی فرجه شریف»، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه‌، مردم استان فارس به ویژه مردم شریف خطه‌ لارستان و نیز بیت شریف آن فقید سعید تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان به خصوص بیت شریف ایشان، اجر و صبر جزیل مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول