اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از استعفای پورمهدی

شهردار قزوین شایعه حضورش در هیئت فوتبال قزوین را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین شایعه حضور خود به عنوان سرپرست در هیئت فوتبال قزوین را تکذیب کرد.

شهردار قزوین شایعه حضورش در هیئت فوتبال قزوین را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از استعفای مجدد صادق پورمهدی از ریاست هیئت فوتبال قزوین، رسانه‌ها به شایعاتی مبنی بر حضور مسعود نصرتی شهردار قزوین به عنوان سرپرست هیئت فوتبال قزوین دامن زدند که با تکذیب شدید نصرتی روبه‌رو شد.

صادق پورمهدی برای دومین‌بار است که به دلیل پذیرش سمت جدید در وزارت کشور و مشغله‌ کاری از ریاست هیئت فوتبال قزوین استعفا می‌دهد.

اداره ورزش و جوانان قزوین حدود هفت ماه پیش بر اساس استعفای رئیس هیئت فوتبال قزوین که برای نخستین ‌بار استعفانامه خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرده بود، اقدام به ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال قزوین کرد که با رد استعفای رئیس هیئت فوتبال قزوین از سوی کفاشیان، انتخابات ریاست هیئت فوتبال قزوین برگزار نشد.

مسعود نصرتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال ریاست هیئت فوتبال قزوین نیستم و علاقه‌ای هم به این سمت ندارم.

نصرتی ادامه داد: کسی در خصوص پذیرش سرپرستی هیئت فوتبال قزوین با من صحبت نکرده است و اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی به فراخوان سال گذشته اداره ورزش و جوانان قزوین پیرامون ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال قزوین اشاره کرد و افزود: سال گذشته صحبت‌هایی را پیرامون پذیرش سرپرستی هیئت فوتبال قزوین با من کردند تا با شروطی به هیئت فوتبال قزوین بیایم.

نصرتی اضافه کرد: اما در حال حاضر با همان شروط نیز تمایلی به حضور در هیئت فوتبال قزوین ندارم.

در اسامی کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال قزوین که سال گذشته اداره ورزش جوانان قزوین پس از نخستین استعفای صادق پورمهدی رئیس هیئت فوتبال قزوین اقدام به ثبت‌نام کاندیداها کرد، نام مسعود نصرتی به همراه محمد ملکی‌نژاد، رضا طاهری، مجید رضایی، داود سیاح، حسین باجیوند و بهمن افشار به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول