اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال فولاد اکسین خوزستان:

فدراسیون در برنامه‌ریزی ضعیف عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال فولاد اکسین خوزستان گفت: فدراسیون ضعف در برنامه‌ریزی دارد و باید با راه‌اندازی کمیته مسابقات این ضعف را بپوشاند.

فدراسیون در برنامه‌ریزی ضعیف عمل می‌کند

غلامعباس اسماعیلی شب گذشته پس از شکست تیمش مقابل شهرداری کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و اگر از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم.

وی افزود: معتقدم فدراسیون در برگزاری مسابقات هفته پایانی بسیار بد عمل کرد، زیرا باید بازی‌های حساس و یا همه بازی‌ها به صورت همزمان برگزار می‌شد تا هیجان و رقابت تا آخرین لحظات وجود داشته باشد.

اسماعیلی گفت: ما قصد نداشتیم این دیدار را برگزار کنیم، زیرا قبل از آن گفته بودیم که باید این بازی با سایر بازی‌ها همزمان برگزار شود و مسئولان برگزار کننده تا یک روز قبل از مسابقات به ما قول دادند که این کار حتماً صورت می‌گیرد، اما زیر قول خود زدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های اصلی فدراسیون هندبال، ضعف در برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات بوده که آن هم به دلیل نداشتن کمیته مسابقات است و اگر برای راه‌اندازی این کمیته اقدامی صورت نگیرد، این بی‌نظمی در سال‌های بعد هم گریبان تیم‌ها را می‌گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: ضعف در داوری نیز یکی از ضعف‌های برگزاری لیگ برتر است و این برای هندبال ما بسیار زشت و وقیح است که در اکثر بازی‌ها، داوران نقشی تعیین‌کننده در نتایج بازی‌ها داشته باشند.

وی گفت: تیم‌هایی نظیر ما شایسته تقدیرند، زیرا با کمترین بودجه و امکانات همانند تیم‌های میلیاردی بالای جدول تلاش کردند و بازی‌های خوبی را هم به نمایش گذاشتند و بدترین ضربات را از داوری و ضعف برنامه‌ریزی متحمل شدند.

اسماعیلی گفت: این فصل با هر خوب و بدی که داشت تمام شد، اما ما باید برای فصل بعد از همین امروز برنامه داشته باشیم و امیدوارم فدراسیون هم برای رفع مشکلات از امروز اقدام کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول