اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 700 میلیون ریال

جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: با اعتبار 700 میلیون ریال، جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید در بین 10 استان کشور برگزار می‌شود.

جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی مقدمی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های استان در فرهنگسرای امام خمینی(ره)، استان زنجان را به عنوان دبیرخانه دائمی این جشنواره معرفی کرد و اظهار کرد:‌ از سال جاری 10 استان زیرپوشش اجرای این جشنواره قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح در سال جاری با اعتباری بالغ بر700 میلیون ریال برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای مقابله با جنگ نرم دشمنان مهم دانست و گفت: درحال حاضر دشمن از پشت خاکریزها بیرون آمده وبا جنگی از نوع نرم به مقابله با فرهنگ اسلامی می‌پردازد.

وی ادامه داد: جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید به دبیری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار و مراسم اختتامیه این جشنواره فردا در زنجان برگزار می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه این نرم‌افزار با همکاری کانون فرهنگی و هنری نور دانش در زنجان طراحی شد، افزود: این نرم‌افزار در پنج استان شمال‌غرب کشور توزیع و مسابقه در بین افراد مختلف برگزار شد.

وی یادآور شد: نرم‌افزار اصول عقاید بر اساس کتب معتبر شیعه طراحی شده و در قالب نوین و جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه این نرم‌افزار اصول عقاید شیعه را پله به پله اجرا می‌کند، افزود: در هر مرحله کاربر با پاسخ به سؤال مطرح شده به مرحله بعدی رفته و امتیاز لازم را کسب می‌کند.

وی تصریح کرد: این نرم‌افزار بر اساس روش‌های استاندارد بین‌المللی تعریف شده و برای 20 هزار کاربر استان‌های شمال‌غرب کشور اجرا شد که از هر نرم‌افزار سه تا پنج نفر استفاده کردند.

مقدمی با اشاره به توزیع این نرم‌افزار در استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، آذربایجان‌شرقی و غربی یادآور شد: این نرم‌افزار 10 هزار نفر را زیر پوشش قرار داد.

وی از شرکت 4 هزار و 38 نفر در این جشنواره خبر داد و افزود: 38 درصد افراد شرکت‌کننده در این جشنواره اطلاعات صحیح را ارسال کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه اطلاعات 2 هزار و 143 نفر صحیح بود، خاطرنشان کرد: در مجموع استان زنجان رتبه نخست، آذربایجان‌شرقی رتبه دوم، آذربایجان‌غربی رتبه سوم، گیلان رتبه چهارم و استان اردبیل رتبه پنجم را به دست آورد.

وی از حضور 179 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: از استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و گیلان نیز به ترتیب 64،13،37 و 41 کانون فرهنگی و هنری در این مسابقه شرکت کردند.

مقدمی با بیان اینکه در این جشنواره یک‌هزار و 261 نفر همه مراحل نرم‌افزار را طی کرده‌اند، افزود: ‌یک هزار و 316 نفر از شرکت‌کنندگان مرد و 827 نفر زن بودند.

وی تصریح کرد: 90 درصد آموزش گیرندگان، شیوه اجرای این نرم‌افزار را عالی توصیف کرده و 18 درصد نظر خوب را برای نحوه اجرای این نرم‌افزار ارائه کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یادآور شد: ‌این جشنواره با زیر پوشش قراردادن گروه‌های هدف در کمترین زمان و هزینه، آشنایی گروه‌های هدف با شیوه‌های نوین آموزش‌های الکترونیکی را ممکن کرد.

وی تعمیق اصول عقاید شیعه به صورت برنامه نوین و جذاب را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: این نرم‌افزار اجرای نخستین دوره آموزش الکترونیکی در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول