اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین جشنواره ملی عکس مشهد:

جشنواره عکس ادای دین هنرمندان به مشهد است

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره ملی عکس مشهد گفت: از زاویه دید عکاسان مشهدی، این جشنواره را بیشتر ادای دین آن‌ها نسبت به شهرشان می‌دانم.

جشنواره عکس ادای دین هنرمندان به مشهد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کیارنگ علایی صبح امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: این رویکرد که هنرمند احساس خوش یا بد خود را نسبت به گوشه و کنار این شهر چگونه در اثر عکاسی خود نمایش دهد و از عکس به عنوان یک مرجع اطلاعاتی مهم استفاده کند که می‌تواند به عنوان حافظه تصویری یک نهاد یا یک کشور مورد استفاده قرار گیرد، مدنظر جشنواره است.
دبیر سومین جشنواره ملی عکس مشهد با بیان اینکه رشد جشنواره در دوره سوم قابل قیاس با دوره‌های قبل نیست، گفت: معتقدم اکنون جشنواره در نقطه اوج خود قرار دارد و افزایش 30 درصدی کمی در ارسال آثار و کیفیت بسیار عالی عکس‌های رسیده به جشنواره سوم، گواه این مدعاست.
وی ادامه داد: عکاسان اکنون خیلی خوب می‌دانند که برای این جشنواره چه عکسی باید بگیرند و چه عکس‌هایی را نباید بگیرند.
این هنرمند در ارتباط با عوامل شکل‌گیری جشنواره گفت: شکل‌گیری جشنواره مشهد را باید مدیون خلاقیت و بداعت مدیریت امور هنری شهرداری دانست.
علایی، جوایز این جشنواره را با توجه به محبوبیت و مقبولیت آن در سطح کشور کافی ندانست و در ادامه گفت: جوایز این جشنواره در حد مقدوراتمان است، در حد بودجه بسیار محدودی که در اختیار داریم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول