اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد:

برگزاری جشنواره عکس هنری بسیجیان هنرمند در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: در آینده نزدیک جشنواره عکس و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و ادبی با حضور بسیجیان هنرمند برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره عکس هنری بسیجیان هنرمند در مازندران
حسین علیپور در حاشیه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج سکانس بیداری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با موضوع‌های بازخوانی ارزش‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی، مضامین آیینی و اجتماعی و بخش استانی برگزار  شد.
علیپور خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه بسیج با هدف تولید و معرفی آثار ارزشی هنرمندان متعهد و بسیجی در قالب فیلم کوتاه و در راستای اهداف عالیه اشاعه فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی استعدادهای درخشان جوانان است.
وی با اشاره به ارسال 125 اثر فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه و طرح و ایده از سوی 74 نفر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه سکانس بیداری تصریح کرد: 16 اثر برای نمایش برتر شناخته شده‌اند و چهار اثر فیلم مستند، داستان، فیلم کوتاه و انیمیشن به جشنواره سراسری راه پیدا خواهند کرد.
مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران افزود: اختتامیه این جشنواره با اعلام نفرات برتر در بخش‌های مختلف فیلمنامه، کارگردان، بازیگر مرد و زن، صدابردار، تصویربردار در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام و هدایایی به همراه تندیس جشنواره تقدیم شد.
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان مازندران، هنر را بهترین و رساترین ابزار در رساندن پیام و در سلیقه‌های مختلف مخاطبان در طول تاریخ مطرح بوده و در فرهنگ اسلامی و ملی ما دارای سابقه‌ای باارزش و با اصالت است دانست و عنوان کرد: همیشه در سطح فرهنگ‌های دیگر تاثیرگذار و در مقابل تمام تهاجم‌های دشمنان پایدار بوده و از جایگاه بالایی برخوردار است.
علیپور در پایان اذعان داشت: سازمان بسیج  هنرمندان در راستای صیانت از هنر انقلاب اسلامی و ترویج و رشد و شکوفایی آن گام بر می‌دارد و بر خود وظیفه می‌داند که در مقابل تهاجم‌های فرهنگی و هنری غرب دفاع کند که جشنواره فیلم کوتاه بسیج یکی از چندین فعالیت هنری و ادبی سازمان بوده و در آینده نزدیک جشنواره عکس و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و ادبی با حضور بسیجیان هنرمند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول