اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیجان

جشنواره معرفی هنر از دیدگاه هنرمندان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان از برگزاری جشنواره معرفی هنر از دیدگاه هنرمندان به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

جشنواره معرفی هنر از دیدگاه هنرمندان برگزار می‌شود

ابوالفضل باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش هنری و اجرایی و در رشته‌های مختلف هنری با حضور هنرمندان شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش هنری این جشنواره برنامه‌هایی همچون برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه عکس،  نمایشگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی با موضوع فجر انقلاب برگزار می‌‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان افزود: در بخش اجرایی جشنواره نیز اجرای شب شعر، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برگزاری کارگاه آموزش نقاشی برگزار می‌شود.

باباخانی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ادامه داد: این جشنواره از 17 تا 21 بهمن ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم جشن انقلاب نیز با همکاری کمیته روستایی دهه فجر از 30 کانون از کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان برگزار و در 8 کانون این جشن به صورت ویژه برگزار می‌شود.

به گفته وی جشن آغاز امامت امام زمان(عج) نیز در مساجد شهرستان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب‌الزمان کمیجان همزمان با شهادت این امام همام خبر داد.

انتهای پیام/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول