اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

ارائه روش‌های نوین از اهداف جشنواره نرم‌افزاری است

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: ارائه روش‌های نوین آموزشی از اهداف جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید است.

ارائه روش‌های نوین از اهداف جشنواره نرم‌افزاری است
 مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید برای نخستین بار در سطح کشور به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان و با همکاری موسسه فرهنگی لوح نور دانش و کانون تخصصی مهدویت زنجان در سطح استان‌های شمال غرب کشور برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید با هدف اعتلای نقش مساجد در پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزش موثر معارف اسلامی و عقیدتی در فضای نرم‌افزاری در راستای ذائقه نوجوانان و جوانان با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان‌های شمال‌غرب کشور از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور تصویب شد.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان‌ تصریح کرد: با توجه به فراگیر شدن حضور جوانان و نوجوانان در فضای سایبری‌، آموزش مجازی و از راه دور، اصول و عقاید اسلامی به روش مستمر و پایدار و با روش‌های نوین آموزشی یکی از اهداف مهم برگزاری این طرح است.
وی گفت: با توجه به ذائقه گروه‌های هدف در فضای چند رسانه‌ای و نرم‌افزاری این طرح در صورت موفقیت می‌تواند گامی بلند و موثر در آموزش‌های معارف و اعتقادات اسلامی محسوب شود.
مقدمی یادآور شد: آموزش موثر و پایدار و صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری دوره آموزشی و کاهش زمان اجرا در گستره وسیع به عنوان ویژگی‌های عمده این طرح است.
وی به زمان اجرای این طرح اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فراخوان و توزیع نرم‌افزارهای این طرح از آبان ماه سال جاری آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان  دی ماه 90 نسبت به تهیه رایگان این نرم‌افزار و شرکت در جشنواره به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شمال‌غرب کشور مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول