اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی / 49

نخستین مرکز اسناد شهرداری ساری به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز دهه فجر نخستین مرکز اسناد و کتابخانه در شهرداری ساری به بهره‌برداری رسید.

نخستین مرکز اسناد شهرداری ساری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی حجازی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز اسناد و کتابخانه شهرداری ساری که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرهیختگان مرکز استان انجام شد با بیان اینکه با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان این نهاد خدماتی و فرهنگی مرکز کتابخانه‌ای از سوی اداره طرح و برنامه شهرداری ساری ایجاد کرد، اظهار داشت: شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست بلکه به عنوان یک نهاد اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی بوده است، یادآور شد: بر اساس منویات رهبری باید به گستره فرهنگی جامعه اهمیت داده شود، فرهنگ کتابخوانی رایج شود.

حجازی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون‌بهای شهداست و ما وظیفه داریم برای به ثمر رسیدن خون شهدا در خدمت‌گزاری به انقلاب دریغ نکنیم.

شهردار مرکز مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی باید توام با کارهای فرهنگی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی و فنی باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

وی یادآور شد: شهرداری بر حسب نیاز اقدام به تمهیدات لازم برای دایر کردن فضای کتابخانه‌ای مجهز کرد تا بتواند کارکنان خود را به اطلاعات نوین دنیا مجهز کند.

حجازی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و اداره کل کتابخانه‌های استان مازندران حمایت خود را از ایجاد کتابخانه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی کردند و گفت: رهنمودهای فرهیختگان شهر در ایجاد کتابخانه در شهرداری ساری اثرگذر بوده و امیدواریم بتوانیم در ادامه کار از رهنمودهای متولیان امر بهره‌مند شویم.

شهردار ساری موجودی کتاب کتابخانه شهرداری ساری را بیشتر تخصصی عنوان کرد و یادآور شد: در کنار کتاب‌های تخصصی کتاب‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی، معنوی و اجتماعی نیز موجود است.

وی ادامه داد: فضای کتابخانه‌ای مجهز به سرویس اینترنتی نیز است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول