اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری خبر داد

انتخاب پیمانکار برای پروژه مرکز اسناد مازندران

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری درباره زمین اختصاص یافته به مرکز اسناد و کتابخانه‌های استان مازندران گفت: ‌نهاد کتابخانه‌ها موفق شده برای این پروژه اعتبار بگیرد و پیمانکار هم تعیین کرده است.

انتخاب پیمانکار برای پروژه مرکز اسناد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: اعلام کاندیداتوری یک نوع ایثارگری است.

این مسئول تصریح کرد: از کسانی که ایثارگرانه، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند و باعث برگزاری انتخابات پرشور شدند، تشکر می‌کنم.

باقری گفت:‌ با حضور سبزیاوران آموزش و پرورش، بلوار داراب ساری به صورت نمادین درختکاری می‌شود.

وی درباره دست‌اندازهای سطح خیابان‌ها و معابر خطاب به شهردار یادآور شد:‌ آن بخش از ایجاد چاله که توسط شرکت‌های حفار انجام می‌شود مورد قبول است، اما بخش‌هایی از شهر وجود دارد که دست‌انداز توسط شرکت حفار ایجاد نشده است.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: ‌شهردار یک گشت ویژه مشخص کند تا این گشت مشکلات هر منطقه را رصد کرده و به اطلاع شهردار برساند.

وی با بیان اینکه مرمت برخی پیاده‌روها نیاز به پیمانکار آنچنانی ندارد، بیان داشت:‌ فقط نیاز به کمی سلیقه است.

باقری درباره زمینی که چهار سال قبل برای ایجاد مرکز اسناد و کتابخانه‌های استان به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شده بود، ادامه داد:‌ نهاد کتابخانه‌ها موفق شده است برای این پروژه اعتبار بگیرد و پیمانکار هم تعیین کرده است.

این مسئول عنوان کرد:‌ برای پایان این پروژه باید زمان تعیین کنیم تا مشمول زمان نشود.

باقری خطاب به برخی اعضای شورا که به دنبال تعیین قیمت برای این زمین واگذار شده بودند، اذعان داشت:‌ چه‌طور می‌توان برای زمینی که برای کار فرهنگی هبه کرده‌ایم، به دنبال قیمت بود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول