اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه تاکتیکی 21 حمزه آذربایجان‌شرقی:

باید به همت متخصصان داخلی وابستگی‌ها را ریشه‌کن کنیم

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه تاکتیکی 21 حمزه آذربایجان‌شرقی گفت: باید با تلاش و همت متخصصان داخلی بتوانیم با نیت شوم دشمنان نظام اسلامی ایران مقابله کرده و وابستگی‌ها را ریشه‌کن کنیم.

باید به همت متخصصان داخلی وابستگی‌ها را ریشه‌کن کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در پی تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی با لشگر 21 حمزه، در نشستی که با حضور معاونان و کارشناسان جهاد دانشگاهی استان با جانشین قرارگاه تاکتیکی 21 حمزه آذربایجان‌شرقی و فرمانده‌هان و مسئولان در محل لشگر 21 حمزه تشکیل شد، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور آغاز فعالیت‌های مشترک صورت گرفت. 

جمال ولی‌زاده، جانشین قرارگاه تاکتیکی 21 حمزه آذربایجان با اشاره به سیاست‌های پلید دشمنان اسلام گفت: سال‌ها است که شاهد انواع تحریم‌های اقتصادی از سوی دولت‌های غربی علیه کشورمان هستیم و این تهدیدها روز به روز در حال افزایش است و ما باید با تلاش و همت متخصصان داخلی بتوانیم با نیت شوم دشمنان نظام اسلامی ایران مقابله کرده و این وابستگی را ریشه‌کن کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی نیروی نظامی خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق و استان‌ها در قطع وابستگی‌های خارجی، مورد تاکید واحدهای نظامی ارتش بوده و در این زمینه، استفاده از  ظرفیت‌های پژوهشی، آموزشی جهاد دانشگاهی استان در تامین نیازهای علمی و آموزشی واحدها موثر خواهد بود.

اکبر شوقی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی استان با کسب موفقیت‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و پزشکی توانسته اقدامات مثبت و سازنده‌ای در تحقق پیشرفت و خوداتکایی بردارد و با وجود نیروهای متعهد و متخصص سعی دارد در زمینه پیشبرد اهداف و آرمان‌های لشکر 21 حمزه نیز گام بردارد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی فوریت‌های پزشکی برای یک‌هزار نفر از اعضای لشکر و خانواده‌های آنها، نخستین گام برای آغاز فعالیت‌های مشترک جهاد دانشگاهی با لشگر 21 حمزه است که در طی هفته‌های گذشته اجرا شده و این جلسه و حضور متخصصان و کارشناسان حوزه‌های تخصصی فنی مهندسی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی نقطه آغازی برای دیگر حوزه‌های فعالیت به‌شمار می‌آید. 

در ادامه این جلسه خسرو کنعانی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: با وجود اینکه غالب مخاطبان فرهنگی این نهاد دانشجویان است اما با تجربیاتی که جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان و خانواده‌های جهادگران دارد، می‌تواند همکاری‌های مناسبی با لشکر داشته باشد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول