اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

دوری جوانان از جرم نیازمند کار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: دوری از ارتکاب جرم نیازمند کار فرهنگی است و باید کاری کنیم که فرهنگ دوری از بزه در جامعه و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

دوری جوانان از جرم نیازمند کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: علاوه بر اینکه نیروی انتظامی به دنبال احصاء عوامل بروز جرم در جامعه است، عملیاتی شدن راهکارهای پیشگیرانه در این زمینه نیز ضروری است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از بروز جرم، غالب شدن گفتمان قبح جرم به ویژه در بین گروه‏های سنی آسیب‎پذیر ‏است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: همچنین باید حس تعامل و فضائل اخلاقی را در جامعه گسترش دهیم تا شاهد کاهش تمایل افراد به ارتکاب جرم باشیم.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: در کنار فعالیت‎ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‎ای نیروی انتظامی در زمینه جرم، باید زمینه‎های فرهنگی کاهش جرم در جامعه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تدوین و اجرای نقشه جامع آمایش جرم در استان بوشهر در راستای کاهش ارتکاب به جرم و بزه بسیار تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اقدام به موقع مسئولان در این زمینه شاهد کاهش بروز جرم و ناهنجاری‎های اجتماعی در فضای استان باشیم.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: برای حاکم کردن هنجارها در جامعه اطلاع‎رسانی به عموم از طریق روحانیت و ائمه جمعه ضروری است.

صفایی‌بوشهری اظهار داشت: بدون شک رسانه‎ها نقشی انکارناپذیر در اطلاع‌رسانی و کاهش ارتکاب به جرم در جامعه ایفا می‎کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در کنار فعالیت‎ها و اجرای برنامه‎های فرهنگی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه نیز باید در این زمینه وارد شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول