اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

دستگاه‌های اجرایی ملزم به بهره‌گیری از توان بسیج سازندگی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب، دستگاه‌های اجرایی شهرستان را موظف کرد تا در اجرای طرح‌های خود از بسیج سازندگی استفاده کنند.

دستگاه‌های اجرایی ملزم به بهره‌گیری از توان بسیج سازندگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی پیش‌ازظهر امروز در نشست بررسی و هماهنگی اردوهای هجرت 3 و اردوهای جهادی در شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی نقش مهمی در عمران و آبادی کشور به‌ویژه روستاها دارد.

وی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله قشرهای جامعه هستند که در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی در کشور فعال هستند و علاوه بر این در بخش عمران و آبادی، بهترین مکان برای پرکردن اوقات فراغت جوانان بوده و بهترین فرصت برای حرفه‌آموزی است.

فرماندار بناب افزود: قطعاً جوانان کشور نتایج آموزش‌های دیده شده و دوره‌های شرکت کرده را بعد از فارغ‌التحصیلی خواهند دید.

وی در ادامه سخنان خود، دستگاه‌های اجرایی شهرستان را موظف کرد تا در اجرای طرح‌های خود از بسیج سازندگی استفاده کنند زیرا از هر لحاظ اجرای پروژه‌ها از طریق بسیج سازندگی به صرفه خواهد بود.

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز با انتقاد از مظلوم قرار گرفتن و در غربت افتادن بسیج سازندگی در سطح کشور، از عدم توجه به فرهنگ جهادی در کشور به‌عنوان یک خلاء بزرگ یاد کرد.

 فریدون محمودیان گفت: با وجود فعالیت‌های صورت گرفته، فعالیت و عملکرد بسیج سازندگی در شهرستان بناب قابل قبول نبوده و جا دارد دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیش از پیش با بسیج سازندگی همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان گوشه‌ای از عملکرد بسیج سازندگی در شهرستان بناب افزود: در قالب اردوهای «هجرت3» از سوی دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیج محلات 41 هزار و 231 نفر روز در جریان سال 90 در طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان بناب فعالیت داشتند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول