اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 خردادماه

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی موتورکراس می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات موتورسواری کراس در تاریخ 11 خردادماه جاری در شهرکرد خبر داد.

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی موتورکراس می‏شود

قهرمان آماره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم موتورکراس استان با حضور ورزشکاران دیگر از چهار استان کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون حضور ورزشکارانی از استان‌های لرستان، بوشهر، اصفهان و یزد در این مسابقات که به‌منظور انتخاب اعضای تیم موتورسواری استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود، قطعی شده است.

آماره ارتقای سطح برگزاری این مسابقات را هدف اصلی دعوت از ورزشکاران دیگر استان‌ها برشمرد و گفت: در بخش موتورکراس این استان توانایی‌های بسیار زیادی وجود دارد که در صورت برنامه‌ریزی می‎توان ارتقای جایگاه استان را در سطح کشور شاهد بود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور مجتبی قربانی یکی از ورزشکاران به نام این استان در ترکیب تیم ملی موتورکراس کشور گواهی روشن بر وجود استعدادهای بی‌شمار جوانان این استان است.

وی از برگزاری مسابقات درک، حرکات نمایشی و پرشی، موتورسواران در تاریخ 12 خردادماه جاری در شهر بروجن خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، مسابقات حرکات نمایشی ماشین‌ها و خودروها نیز در نیمه دوم تیرماه سال‌‍‌جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول