اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تخریب 6 کیلومتر از آسفالت جاده گره‌ای چرام

مرتضوی: جاده گره‌ای توسط متخلفان تخریب‌گر مرمت می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار شهرستان چرام گفت: شش کیلومتر از آسفالت جاده گره‌ای توسط متخلفان تخریب‌کننده مرمت می‌شود.

مرتضوی: جاده گره‌ای توسط متخلفان تخریب‌گر مرمت می‌شود

 احمد مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه پیرامون تخریب جاده گره‌ای ابراز داشت:در روز سه‌شنبه مورخ 16 خرداد ماه ساعت دو بعد از ظهر به منطقه سردسیر چرام ماموریتی داشتیم که در برگشت از ماموریت مشاهده شد که سه تا چهار کیلومتر از جاده عشایری منتهی به روستای گره‌ای توسط یک دستگاه بلدوزر از بین رفته است.

وی اضافه کرد: این دستگاه بلدوزر متعلق به شرکت پیمانکاری بود که در همان منطقه گره‌ای مشغول به کار بود و سه تا چهار کیلومتر از این جاده که در سال 90 با اعتبار 80 میلیون تومان آسفالت شده را از بین برده بود.

مرتضوی در ادامه گفت: پس از مشاهده جاده با رئیس اداره راه و ترابری این شهرستان تماس حاصل کرده و موضوع را به وی یادآوری کردیم.

وی افزود: ما خواستار توقیف بلدوزر یاد شده توسط نیروی انتظامی شدیم و همان روز این دستگاه خودرو راهسازی به محل کلانتری شهرستان منتقل و از پیمانکار و راننده تعهد گرفته شد تا میزان خسارت وارده را پرداخت کنند.

بخشدار شهرستان چرام ابراز داشت: فردای همان روز با اداره راه و ترابری شهرستان چرام مکاتبه‌ای انجام دادیم که میزان خسارت وارده را برآورد کرده و موضوع را بررسی و نتیجه را به بخشداری اعلام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق قولی که رئیس اداره شهرسازی چرام داده در مدت یک ماه دیگر کار مرمت و بازسازی جاده توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول