اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه کتاب اندیشه‌سازان هدایت:

گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان سرفصل کاری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه کتاب "اندیشه‌سازان هدایت" گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی در لایه‌های جامعه به عنوان سرفصل برنامه‌های کاری قرار گیرد.

گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان سرفصل کاری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، نمایشگاه کتاب " اندیشه‌سازان هدایت" در میدان شهید فرشید شهرستان تویسرکان برپا شد.

مدیر نمایشگاه‌ کتاب "اندیشه‌سازان هدایت" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج و نهادینه‌سازی مطالعه با عرضه 2 هزار نسخه در حوزه‌های متفاوت در میدان شهید فرشید شهرستان تویسرکان فعالیت خود را آغاز کرد.

حمید آهنگ افزود: کتاب‌ها با موضوع پزشکی، روانشناسی، ادبیات با 20 درصد و کتاب‌های دینی در بخش‌های گوناگون با 50 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب را گامی تأثیرگذار در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای میزان سرانه مطالعه دانست و ابراز داشت: آگاهی و بصیرت افراد در گرو فکر و اندیشه است که ارائه و دسترسی آسان مردم به منابع کتاب موجب محقق شدن این امر خواهد شد.

مدیر نمایشگاه کتاب "اندیشه‌سازان هدایت" با بیان اینکه مدت 12 سال نمایشگاه فروش و عرضه کتاب را در قالب کاروان سیار در شهرهای مختلف کشور بر پا کرده‌ام، اظهار داشت: علاقمندی به مطالعه در نقاط مختلف متناسب با شرایط فرهنگی و سنت رایج هر شهر متفاوت است.

وی گسترش مطالعه را در حجم وسیع مستلزم آماده‌سازی بسترهای لازم خواند و تأکید کرد: نیازسنجی مطالبات اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان کمک بسزایی در ترویج و رشد کتابخوانی خواهد کرد.

آهنگ ابراز داشت: اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در مبانی و آموزه‌های دینی بسیار رفیع و والاست پس می‌طلبد همه عوامل و دست‌اندرکاران مربوطه با همگرایی مردم برای تعمیق بخشیدن اندیشه مثبت این مهم در لایه‌های جامعه تلاش مضاعف را سرفصل برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی با محوریت اقلام مذهبی در حاشیه عرضه کتاب به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه " اندیشه‌سازان هدایت" تا پایان خرداد ماه برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول