اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمانشاه:

بدون برنامه نمی‌توان یک کلانشهر را اداره کرد

خبرگزاری فارس: شهردار کرمانشاه گفت: بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان ادعای اداره یک شهر، به‌ویژه یک کلانشهر را داشت.

بدون برنامه نمی‌توان یک کلانشهر را اداره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیمان قربانی امروز در جمع مدیران شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: شهرداری کرمانشاه از وجود هرگونه برنامه حتی به‌صورت کوتاه‌مدت هم بی‌بهره بوده است.

قربانی ادامه داد: زمانی‌که مسئولیت شهرداری کرمانشاه را در بهمن‌ماه 90 بر‌عهده گرفتم، هیچ‌گونه نقشه، طرح و برنامه آماده‌ای برای انجام پروژه‌های سال 91 وجود نداشت و در واقع پروژه‌ای هم تعریف نشده بود.

وی تصریح کرد: بدون داشتن نقشه و برنامه‌ریزی شهری، نمی‌توان ادعای اداره یک شهر به‌ویژه یک کلان شهر را داشت و باید با با برنامه‌ریزی به فکر توسعه شهر بود.

قربانی خاطرنشان کرد: باید اولویت‌ها را بشناسیم وگرنه کلاف سردرگمی خواهیم ساخت که نه تنها رشد و توسعه را از شهر دریغ می‌کند، بلکه فرصت‌های آن را هم هدر می‌دهد.

قربانی افزود: شهرداری‌ها نسبت به سایر ارگان‌های دولتی و غیر دولتی بیشتر با مردم سر و کار دارند و می‌توان ادعا کرد که بیش از هر سازمان دیگری از نیازها و سلایق مردم خبر دارند و با پرداختن به کمبودها، نیازها و محدودیت‌ها شهر را در مسیر مشخص قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: برای سال‌های آینده شهر کرمانشاه هم طرح‌ها و پروژه‌هایی تعریف کرده‌ایم تا راه و مسیر توسعه برای این شهر هموارتر شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی هنر درست فکر کردن درباره شهر خود است و مدیریت شهری تنها با وجود برنامه آینده‌نگر در مسیر مناسب حرکت می‌کند و پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان است. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول