اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه شهرداری تبریز در واکنش به اظهارات علیپور

درباره کمالوند استعلام کرده‌ایم/ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

خبرگزاری فارس: باشگاه شهرداری تبریز در بیانیه‌ای پاسخ دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ایران را داد و اعلام کرد: درباره کمالوند استعلام گرفته‌ایم‌ و آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

درباره کمالوند استعلام کرده‌ایم/ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه شهرداری تبریز در بیانیه‌ای پاسخ اظهارات حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران در مورد جذب کمالوند و ارجاع پرونده این باشگاه به بازرسی کل کشور را داد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه شهرداری تبریز در مورد جذب فراز کمالوند و انتخاب وی اعلام می‌دارد مسئولان و تصمیم‌گیران این باشگاه طی هفته‌های گذشته و در حین مذاکره با مربیان مدنظر تمام استعلامات لازم علی‌الخصوص فراز کمالوند را انجام داده که بر این اساس طبق استعلام هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی از فدراسیون فوتبال و نایب رئیس اول و رئیس کمیته اخلاق و همچنین سایر مراجع ذیصلاح و مرتبط، همکاری این مربی با باشگاه شهرداری تبریز بلامانع اعلام شده و سپس این باشگاه اقدام به ثبت قرارداد وی در هیئت فوتبال کرده است و اگر مشکلی در زمینه فعالیت وی وجود داشت باید قبلا اعلام می‌کردند.

این بیانیه می‌افزاید: باشگاه شهرداری تبریز در بخش دیگر اظهارات حجت‌الاسلام علیپور در مورد ارجاع پرونده مدیرعامل  این باشگاه و شهرداری تبریز به بازرسی محترم کل کشور اعلام می‌دارد طبق اصول و سیاست‌های اخلاقی و انضباطی خود که در بین باشگاه‌های کشور همواره از لحاظ عدم وجود حاشیه و برخی مباحث مطروحه زبانزد بوده و به نیکی یاد می‌شود و مدیران این باشگاه همواره خود را مقید به قانون دانسته و همیشه در مسیر قانون حرکت کرده و در مقاطعی نیز از این قضیه متضرر شده است.

این بیانیه تصریح کرده است: باشگاه شهرداری تبریز از همین مجال استفاده کرده و اعلام می‌دارد آمادگی کامل و جدی دارد تا در هر نهاد و ارگانی پاسخگوی مستند اقدامات خود بوده و نسبت به شفاف‌سازی و اعلام امور مربوطه منجمله بحث‌های مالی و پرداختی‌ها به مربیان و بازیکنان اقدام کند تا بر همگان روشن شود طرح برخی مسائل و موارد نابجا و غیرموثق آن هم از تریبونی رسمی هیچ خللی در اراده و تصمیم باشگاه شهرداری تبریز برای فعالیت در سطح برتر فوتبال کشور وارد نخواهد کرد.

باشگاه شهرداری تبریز در این بیانیه خاطرنشان کرده است: جناب حجت‌الاسلام علیپور بهتر است پاسخ دهند چرا قبل از رسانه‌ای کردن و انجام مصاحبه‌های مبهم و همراه با افترا و تهمت تاکنون حتی یک بار نیز با باشگاه مکاتبه‌ای نداشته و هیچگونه سئوالی یا ابهامی را مطرح نکرده و به یک باره آن هم پس از انتخاب سرمربی جدید تیم، اقدام به مصاحبه کرده و از ارجاع پرونده؟! ‌مدیرعامل باشگاه به بازرسی محترم کل کشور خبر می‌دهند؟! جناب حجت‌الاسلام علیپور مگر طبق قانون و آموزه‌های بزرگان دین عزیز اسلام، اصل بر برائت نیست که قبل از اثبات هرگونه اثباتی اقدام به مصاحبه و اظهارنظر می‌کنند؟

باشگاه شهرداری تبریز اذعان می‌دارد با وجودی که از برخی قوانین منجمله قانون سقف قراردادها و بحث مربیان منشوری متضرر شده و با رعایت این قوانین رقابتی نابرابر با اکثر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر در فصل گذشته داشته و در پرداختی‌ها و قراردادها قانون را رعایت کرده، ولی با طرح شدن موضوع با جدیت تمام پیگیر شاف‌سازی این موضوع بوده و استقبال خود را از موضوع شفاف‌سازی چنین اعلام می‌دارد که "آنکه را حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

در ادامه این بیانیه آمده است:  بودجه کمتر از 5 میلیارد تومانی این باشگاه موید و گواهی بر صداقت و درستی مدیران این باشگاه است که افکار عمومی و مردم فهیم خود بهتر از هر کسی تشخیص خواهند داد که بودجه کمتر از 5 میلیارد تومانی در لیگ برتر چه معنایی دارد؟ و اینکه اولا در کجای دنیا در عالم فوتبال و ورزش تغییر سرمربی و سقوط به دسته یک، جرم تشخیص داده شده و مورد بازخواست قرار می‌گیرند؟ این حق مسلم مردم تبریز و مدیران مجموعه شهرداری تبریز است که مدیران باشگاه را مورد سئوال و بازخواست قرار دهند و نه جناب علیپور.

باشگاه شهرداری و مجموعه عظیم شهرداری تبریز به‌دلیل مصاحبه‌های خاص و اظهارنظرهایی که با تهمت همراه بوده و موجب تشویش اذهان عمومی شده برای دفاع از حق و حقوق تمام زحمتکشان خود از طریق مراجع رسمی و قضایی پیگیر شکایت خود از حجت‌الاسلام علیپور خواهد بود تا خدای ناکرده هیچ حقی از زحمتکشان و مدیران این باشگاه ضایع نشود.

در پایان باشگاه شهرداری تبریز اعلام می‌کند طبق اعلام قبلی تیم فوتبال شهرداری تبریز با جدیت تمام از روز یکشنبه 21 خرداد تمرینات خود را با حضور سرمربی جدید این تیم فراز کمالوند آغاز نموده و برای حضور قدرتمند در لیگ دسته یک در فصل جاری و راهیابی مجدد به لیگ برتر و کسب سهمیه دوم لیگ برتر شهر تبریز تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول