اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی قم خبر داد

بیمه‌های خویش‌فرمایی تکمیلی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان قم گفت: افرادی که از بیمه خویش‌فرمایی ایرانیان بهره می‌برند در آینده‌ای نزدیک از بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

بیمه‌های خویش‌فرمایی تکمیلی می‌شوند
محمدرضا فخاریان قمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد بیمه‌شدگان خدمات درمانی در قم بیان داشت: تعداد 350 هزار نفر در قم زیر نظر اداره‌ کل بیمه خدمات درمانی،‌ قرار دارند که از این تعداد 60 هزار نفر را روستاییان تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی برای بیمه کردن کارمندان و کارگران خود از خدمات این بیمه بهره می‌برند، تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی،‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌ سازمان بهزیستی، ‌کمیته امداد امام خمینی(ره)‌، ‌مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و... از جمله دستگاه‌هایی هستند که از خدمات بیمه درمانی استفاده می‌کنند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان قم تاکید کرد: بیمه خویش ‌فرمای خدمات درمانی (ایرانیان) از جمله خدماتی است که برای اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته شده است.
وی تعداد افرادی را که زیر پوشش بیمه ایرانیان هستند، 135 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 160 بیمار خاص نیز از بیمه خدمات درمانی بهره می‌برند.
فخاریان قمی در ادامه از ارائه خدمات بیمه تکمیلی به افرادی که زیر پوشش بیمه ایرانیان قرار دارند، خبر داد و عنوان کرد: تمام افرادی که بیمه پایه دارند، می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره ببرند.
این مسئول افزود: دستگاه‌هایی که از خدمات درمانی پایه برای کارمندان، کارگران و... دستگاه خود استفاده می‌کنند با یک شرکت بیمه‌ خصوصی قراردادی منعقد می‌کنند که در مقابل پرداخت مبلغی، برخی خدمات را برای بیمه‌شدگان دستگاه خود خریداری کنند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان قم ادامه داد: شرکت آتیه‌سازان حافظ در تلاش است بیمه شدگان خویش ‌فرمای ایرانیان را بیمه تکمیلی کرده که اجرایی شدن آن به صورت گسترده نیازمند تبلیغاتی وسیع است.
وی با اشاره به افزوده شدن قیمت صدور دفترچه بیمه ایرانیان گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت صدور دفترچه خدمات درمانی در حالت عادی 112 هزار و 800 تومان است که دولت از سال گذشته 50 درصد آن را تامین می‌کند.
فخاریان قمی ادامه داد: 35 درصد از میزان باقی مانده نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ کاهش می‌یابد.
این مسئول به کسب رتبه دوم استانی در زمینه خدمت‌رسانی و رضایت مردم از این دستگاه اشاره و اضافه کرد: به صورت روزانه از تمام کسانی که برای انجام امور بیمه‌ای به بیمه خدمات درمانی مراجعه می‌کنند، نظرسنجی می‌شود و پس از شش ماه نیز نظرسنجی خاص به صورت داخلی انجام می‌شود که بر اساس این نظرسنجی در سال جدید بیمه خدمات درمانی قم رضایت 96 درصدی ارباب رجوع را به خود اختصاص داد.
فخاریان قمی اذعان داشت: نظرسنجی دیگری نیز از سوی استانداری با تمام دستگاه‌ها صورت گرفت و اداره‌کل بیمه خدمات درمانی قم رتبه نخست در گروه را کسب کرد.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول