اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره درمان بیمه ایران خبر داد

اجرای طرح بیمه تکمیلی قالی‌بافان در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره درمان بیمه ایران در استان فارس گفت: فارس نخستین استانی بوده که طرح بیمه تکمیلی قالیبافان را اجرایی کرده است.

اجرای طرح بیمه تکمیلی قالی‌بافان در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اقدام صابری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های اخیر بیمه ایران در فارس اظهار داشت: 13 شعبه بیمه ایران در سراسر این استان خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند که به غیر از بیمه اجباری مربوط به سازمان‌های خدمات درمانی و تامین اجتماعی خدمات بیمه‌ای مختلفی از طرف بیمه ایران به مردم ارائه می‌شود.

وی در ادامه با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی و اقدام عملی به بحث عدالت محوری، بیمه ایران در استان فارس طی سال جاری قراردادهای مهم و بزرگی را در راستای رفاه مردم بسته است.

رئیس اداره درمان بیمه ایران در فارس در مورد نوع بیمه‌های تکمیلی و ارائه آن به اقشار مختلف این استان تصریح کرد: طرح بیمه قالی‌بافان از جمله مباحثی بود که طی سال‌های گذشته بارها مورد تاکید قرار گرفت که در این مورد این بیمه را به عنوان یکی از خدمات مهم به قالی‌بافان ارائه کرده‌ایم.

صابری با بیان اینکه با تمام بیمارستان‌های شیراز قرارداد بسته شده است، افزود: بیمه تکمیلی قالی‌بافان از جمله بیمه‌هایی بوده که در تمام مراکز درمانی خصوصی و دولتی دارای اعتبار است.

وی تصریح کرد: در این راستا تا  500 هزار نفر در این استان زیر پوشش بیمه تکمیلی ایران قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره درمان بیمه ایران در فارس خاطرنشان کرد: طرح بیمه روستائیان از دیگر موارد مورد توجه بیمه ایران در فارس است که در این مورد نیز بیمه تکمیلی آنان را مدنظر قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول