اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار خبر داد:

اجرای طرح بیمه تکمیلی خانواده‌های شاهد در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از اجرای طرح بیمه تکمیلی خانواده‌های شاهد در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بیمه تکمیلی خانواده‌های شاهد در فریدونکنار
مجید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در راستای آسایش جانبازان با پنج واحد داروخانه، دو آزمایشگاه و چهار پزشک عمومی سلامت جانبازان قرار داد بسته‌ایم.
وی تصریح کرد: در بحث بازسازی و مرمت گلزار شهدا با برآورد هزینه 95 میلیون تومان گلزار شهدای روستای سوته در حال اجرا قرار دارد.
به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار، گلزار شهدای روستای سوته در 22 بهمن امسال همراه با برگزاری یادواره شهدای این روستا افتتاح می‌‌شود.
حسین‌پور درباره مرمت و بازسازی گلزار شهدای مسجد امام سجاد شهرستان فریدونکنار نیز بیان داشت: با اختصاص 50 میلیون تومان از سوی استاندار در سفر به شهرستان در آینده نزدیک با مناقصه و مشخص شدن مهندسان اجرایی، این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار ادامه داد: در شش ماه نخست جهت خرید عینک، اکسیژن، تشک، ویلچر، وسایل درمانی و سرویس درمانی مبلغ 195 میلیون ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: 396 والدین شهید، فرزند و همسران شاهد زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند و 448 نفر جانباز نیز به‌صورت 100 درصد از مزایای بیمه تکمیلی بهره مند هستند.
حسین‌پور سطح فعالیت‌های فرهنگی در همین راستا را مطلوب دانست و اذعان داشت: برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول