اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

پیمان خواهرخواندگی گرگان و سامسون ترکیه

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: به منظور ایجاد همبستگی و اتحاد بیشتر بین مردم شهرهای گرگان و سامسون ترکیه پیمان خواهرخواندگی منعقد خواهد شد.

پیمان خواهرخواندگی گرگان و سامسون ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت استاندار گلستان که در روز پنجشنبه صدر هیئتی به دعوت استاندار سامسون ترکیه به این کشور سفر کرده است، از گسترش روابط تجاری و اقتصادی این استان با استان سامسون ترکیه خبر داد.

وی با اشاره به سفر سال گذشته حسین آکسوی استاندار سامسون به استان گلستان گفت: به دعوت استاندار سامسون برای امضای تفاهمنامه‎ای به منظور گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو استان در بخش‌های مختلف به ویژه اتاق‎های بازرگانی دو استان و بخش‎های خصوصی دو طرف به ترکیه سفر کرده است.

استاندار گلستان با اشاره به دیدارهای مقامات دو استان از توانایی‎ها و ظرفیت‎های اقتصادی یکدیگر اظهار داشت: با عقد این تفاهمنامه روابط تجاری و اقتصادی استان‎های گلستان و سامسون در بخش‎های مختلف از جمله کشاورزی و ماشین‎آلات سنگین گسترش می‎یابد و زمینه سرمایه‎گذاری خارجی در دو استان فراهم می‎شود.

قناعت در ادامه اظهار داشت: افزون بر آن در دیدار با مقامات استان سامسون درباره ترانزیت کالاهای ترکیه‎ای از استان گلستان به کشورهای آسیای مرکزی به ویژه ترکمنستان نیز بحث و تبادل نظر به عمل خواهد آمد.

استاندار گلستان در ادامه گفت: با هماهنگی‎های به عمل آمده به منظور ایجاد همبستگی و اتحاد بیشتر بین مردم شهرهای گرگان و سامسون پیمان خواهرخواندگی منعقد می‌شود.

وی در پایان گفت: در مدت حضور در استان سامسون از بخش‎های مختلف اقتصادی این استان دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول