اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب ‎و فاضلاب گلستان:

آب شرب گرگانی‌ها 120 لیتر در ثانیه افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون بهره‎برداری شرکت آب‎ و فاضلاب گلستان از افزایش 120 لیتر در ثانیه آب شرب در شهر گرگان خبر داد.

آب شرب گرگانی‌ها 120 لیتر در ثانیه افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی شکیبافر صبح امروز در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گستان با بیان اینکه در سال جاری برای تامین نیاز آبی 300 کیلومتر نشت‎یابی شبکه‎های آب شرب گرگان را خواهیم داشت گفت: برای تامین آب شرب در فصل‎های گرم سال اقدامات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

وی افزود: در همین راستا برای شهر گرگان حفر و بهره‎برداری هفت حلقه چاه را با همکاری شرکت آب منطقه‎ای داریم که با تجهیز این چاه‎ها 120 لیتر در ثانیه افزایش دبی را خواهیم داشت.

شکیبافر با بیان اینکه بازسازی تصفیه‌خانه الگندره یکی دیگر از اقداماتی است که در این خصوص محقق می‎شود تأکید کرد: با بازسازی این تصفیه‌خانه و تصفیه‌خانه نهارخوران گرگان افزایش حجم آب به میزان 30 لیتر در ثانیه را خواهیم داشت.

معاون بهره‎برداری شرکت آب ‎و فاضلاب گلستان گفت: اصلاح سه زون از زون‎های فشار گرگان که باعث تسلط بر مدیریت توزیع می‎شود، بازسازی ایستگاه پمپاژ و نشت‎یابی مخزن که پیش‎بینی می‎شود 20 لیتر در ثانیه از نشت‎ مخزن جلوگیری کند از دیگر برنامه‎هایی است که در سال جاری در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

وی تاکید کرد: برای سال جاری عملیات نشت‎یابی در 300 کیلومتر از شبکه آب شرب گرگان را در دست اقدام داریم که تاکنون 190 کیلومتر آن انجام شده است.

شکیبافر خاطر نشان کرد: پیش‎بینی می‎شود که با انجام این عملیات نشت‎یابی 30 لیتر در ثانیه نشت نامرئی که به رؤیت نمی‎رسد را از طریق دستگاه‎های پیشرفته برطرف کنیم.

معاون بهره‎برداری آب‎ و فاضلاب گلستان تعمیر و راه‎اندازی سیستم برق اضطراری، افزایش دیماند برخی از تاسیسات برای افزایش ظرفیت پمپاژ ایستگاه‎ها، ویدئومتری و در نتیجه آن بازسازی بیش از هفت حلقه چاه و افزایش پوشش تلی‎متر تاسیسات آبرسانی گرگان را از دیگر برنامه‎هایی دانست که برای تامین آب شهروندان گرگانی در ایام کم‎آبی محقق شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول